Ga naar inhoud

Hifi geluid instellen laptop


carambole

Aanbevolen berichten

Die gast speelt via Bleu thoot geluid af via zijn hifi rack. 't Geluid is belabberd zoals versterkt koptelefoon-geluid., weinig bass/treble.

Onderwijl heeft die al  2 kl hifi racks gegeven, gekocht op de zwarte markt omdat het mss daar aan lag.

Volgens mij zijn er instellingen die dat geluid begrenzen tot koptelefoon.

Omdat ik zelf last van 2 maal mono bij Audacity heb ik dat goed gekregen na 1 week prullen,  en niet via de nieuwste driver of upgrades van de fabrikant.

Is daar iemand bekend mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had op de zwarte markt > 2 installaties gekocht, 2 heeft hij bij mij afgezet omdat de audio niet verbeterde . 

Er staat een installatie nu met boxen die elks 2  bas luidsprekers, 1 middeltoon, 1 tweeter en super tweeter hebben. En toch is dat geluid belabberd.

Als toemaatje heeft hij zo'n oude kast gekocht met PU en radio met lampen, maar die aansluiting is nog DIN(tape).

Dan is normaal toch het bronbestand dat slecht is, een slechte instelling in de laptop. 

Mijn Audacity heb ik ingesteld gekregen, die stond bij Opnemen steeds op microfoon(mono). Volgens mij kan je afspelen ook ergens instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.