Ga naar inhoud

QWERTY op mijn Startpagina.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Ik zit sinds deze middag met een DIK probleem.

Bij het opstarten deze middag, kwam ik na heelwat minuten op een "pekzwart" startpagina,

zonder mijn gewoonlijke achtergrond, en al mijn pictogrammen links geplaatst.

 

Ik kon slechts enkele van deze pictogrammen openen, doch kon er niets in typen, gezien mijn klavier

een QWERTY-type voorstelde !!

 

Na lang denken en van alles proberen, kwam ik tot een oplossing.

In mijn startpagina (waar ik mijn wachtwoord moet intypen) gezocht naar mijn inlogpaswoord via het "qwerty-klavier" -

d.w.z. ettelijke toetsen geprobeerd om mijn paswoord te vormen, en éénmaal op mijn bureaublad, ging ik naar "opnieuw opstarten".

En zo kwam ik terug op mijn bureaublad, en kon ik gewoon typen met een AZERTY - klavier.

 

Na het afsluiten van mijn PC, was ik benieuwd naar het terug opstarten en zijn gevolgen.

Ja, identiek dezelfde problemen, dus in 't kort, ik zit op mijn startpagina (pagina voor mijn wachtwoord) met QWERTY-KLAVIER,

en éénmaal op mijn bureaublad MOET ik via "OPNIEUW OPSTARTEN" naar mijn bureaublad, die mij dan een AZERTY-klavier aanbiedt !!

 

Heel omslachtig als je het mij vraagt !

Hoe bekom ik vanaf de beginne mijn AZERTY-KLAVIER en kan ik deze behouden.

 

Ik probeerde reeds "WINDOWSKNOP + SPATIE" doch dat lukt precies niet !!

 

PLEASE HELP !!

 

Gegroet.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of doe sowieso: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'

da's de enige manier in w10 om ingeslopen 'valse bitjes' te herstellen en windows weer maagedelijk in het werkgeheugen te krijgen.

uit- en weer aanzetten onder w10 is een slaapstand, en lost dus niks op van dit soort vage klachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.