Ga naar inhoud

zoekfunctie in Outlook 2016 verdwenen


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, dat ISO bestand op een (andere) computer downloaden en aan de hand van het programma Rufus (ook nog te downloaden) op een CD of (lege) USB-stick plaatsen, zoals in de handleiding van Dasle is uitgelegd.

Je kunt nu je pc vanaf die CD (of USB-stick laten opstarten. Je komt dan in een Windows 7 omgeving terecht en kunt gebruik maken van de inbegrepen tooltjes.

Ik kijk uit naar de resultaten van de gevraagde scan('s).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Droske, niets heeft gewerkt, heb uiteindelijk geprobeerd om windows te overchrijven, is ook niet gelukt. De pc loopt telkenmale vast (zwart scherm, geen cursor) na het ingeven van mijn microsoft account, met de stick of via de de dvd geen resultaat.... ben hem nu aan het slopen om bepaalde onderdelen te kunnen gebruiken bij mijn nieuw bestelde. Was toch al een 10  jaar oude windows 7 PC,

Allen bedankt voor de inspanning en het meedenken,

mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Droske, Porrelaar en anderen, heb toch besloten  op mijn huidige pc te behouden, fout gevonden in de opstart ssd schijf, nieuwe geplaatst en terug Windows 10 geinstalleerd, zonder problemen. Nieuw probleem: ik krijg mijn office maar niet in het Nederlands, Off geinstalleerd via de dvd, taalpakket gedownload en geinstalleerd, ok options/language Dutch Belgium als default, opnieuw opgestart maar blijft in het Engels staan, wat hieraan te verhelpen? mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de computer al eens opnieuw opgestart (is normaal niet nodig, maar...) ?

 

Probeer anders eens of een herstel van Microsoft Office 2016 het probleem oplost. Na dat herstel zeker even terug de taalinstellingen onder Opties controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Instellingen naar Apps.

Scroll naar je Office 2016 en klik er 1x op.

Klik op Wijzigen en bevestig met OK.

Klik op Herstellen.

Als ik het nog goed onthouden heb dan kun je ook nog kiezen voor snel herstellen of geavanceerd of zo iets. Snel herstellen levert vaak al de oplossing op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo.

 

En dat je systeemschijf de oorzaak van de andere problemen was dat had ik vermoed.

Op 5/11/2020 om 20:25, droske zei:

Ik denk dat we er rekening mee moeten gaan houden dat de interne harde schijf fouten vertoont.

 

Als u geen vragen meer hebt, laat het dan even weten. In dat geval sluiten we dit topic.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.