Ga naar inhoud

zoekfunctie in Outlook 2016 verdwenen


mercury2001

Aanbevolen berichten

Met de Windows 10 dvd kun je ook proberen om Windows te herstellen. Je start op van die dvd. Je klikt dan niet op Nu installeren, maar op Uw computer herstellen (dat staat links onderaan).

Neem dit artikel door als je dat van plan bent te gaan doen: https://computertotaal.nl/artikelen/pc/zo-herstel-je-windows-als-je-pc-niet-meer-opstart/

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, nog steeds niet gelukt, herstellen pc lukt niet, voorstel van stegisoft lukt niet gezien ik totaal geen controle heb over het beeldscherm, noch via muis, noch via toetsenbord. Ik krijg zo het vermoeden dat alle iconen 'achter' de afbeelding van het bureaublad zitten en dat alles zich afspeelt achter die achtergrond; Na een 10 minuutjes krijg ik de cursor weer te zien, kan links op de werkbalk iconen klikken, schermpje wordt geopend, maar geen impact op het klikken, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de monitor (beeldscherm) niet aan het begeven?

Je kan dat controleren door naar veilig modus te gaan.

Als je dan geen beeld krijgt ligt het aan de beeldscherm.

 

Om helemaal zeker te zijn kan je best live-cd gebruiken zonder te installeren zoals Linux-mint (klik)

Brand iso bestand op usb-stick met deze programma (klik)

Zorg wel dat in de bios usb-stick als eerst boot staat.

Start dan de computer met usb-stick en kies taal en toetsenbord en dan gaat het vanzelf.

Als je bureelblad kan zien dan is er niks aan de hand met de beeldscherm.

Dan kan het zijn dat uw harddisk of SSD aan het begeven is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de monitor werkt, zie foto hierboven, ik kan mijn windows dvd bereiken, herstel uitvoeren maar vindt geen resultaat/fout, wat ik me afvraag wat betekent dat icoontje links onderaan en die iconen links bovenaan? heeft dat met de problemen van mijn bureaublad soms te maken? mvg, Alain

 

IMG_1217.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk icoontje links onderaan bedoel jij, Alain?

Aan je foto kan ik zien dat Taakweergave is ingeschakeld. Dat gebeurt na een klik op het icoon dat ik in onderstaande afbeelding met een rode pijl aanwijs:

5fa2b232d3179-Ashampoo_Snap_2020.11.04_1

Bedoel je dat icoontje?

 

De iconen links bovenaan geven je verschillende bureaubladen weer. Wanneer je zou klikken op het grote plusteken dat rechts van de 2 bureaubladen staat, dan kun je er een bureaublad bijmaken.

De meeste mensen hebben slechts 1 bureaublad. Ik ook. Maar ik heb net geklikt op die grote +, en toen kreeg ik er een bureaublad bij:

5fa2b3395259a-Ashampoo_Snap_2020.11.04_1

Bureaublad 2 is mijn normale bureaublad. Bureaublad 1 is erbij gekomen.

Ik heb geen behoefte aan dat extra bureaublad, dus houd ik de muis boven Bureaublad 1. Er verschijnt dan een kruisje. Ik klik op dat kruisje en daarna is Bureaublad 1 verdwenen.

Als ik daarna weer op de knop Taakweergave klik, dan zie ik bovenaan het volgende:

5fa2b4214fba8-Ashampoo_Snap_2020.11.04_1

Omdat ik nu nog maar 1 bureaublad heb, wordt dat links bovenaan niet meer getoond, want er valt immers niet meer te kiezen tussen bureaubladen.

 

Wat gebeurt er wanneer jij op jouw pc op Taakweergave klikt en daarna op het tweede bureaublad?

In jouw foto zie ik dat de apps Edge en Mail beide geopend zijn, maar misschien is dat op Bureaublad 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, klopt, betreft dit icoontje , ik kan die bureaubladen toevoegen en verwijderen, zonder resultaat, heb (denk ik toch) nooit gebruikt gemaakt van meerdere bureaubladen, die apps worden blijkbaar geopend veranderen van helderheid, maar ik zie het resultaat niet, mvg,

ps: moet me nu behelpen met mijn kleine Medion laptop ....!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.