Ga naar inhoud

zoekfunctie in Outlook 2016 verdwenen


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij Windows 7 ging het  opstarten in veilige modus erg makkelijk: direct na aanzetten van de pc herhaaldelijk op functietoets F8 drukken.

 

Bij Windows 10 kun je de computer ook nog wel in veilige modus opstarten, maar het is een stuk ingewikkelder geworden.

Lees door wat er op de volgende website staat: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/je-windows-10-pc-in-veilige-modus-opstarten-92c27cff-db89-8644-1ce4-b3e5e56fe234

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/11/2020 om 18:14, mercury2001 zei:

Oeps, PC gecrasht na systeemherstel....

Hoe ben je op het idee gekomen om een systeemherstelpunt terug te zetten? Voor zover ik het hier goed heb opgepikt is je dat hier door niemand geadviseerd.

 

Ik ben het met porrelaar eens dat je niet te veel mag vertrouwen op systeemherstel, zeker niet in Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we er rekening mee moeten gaan houden dat de interne harde schijf fouten vertoont.

 

Maak eens een Windows 7 Live CD aan. Je beschikt nog wel een werkende computer denk ik om de Live CD te branden.

Lees dat onderwerp eerst eens rustig door. Zo kun je lezen dat je via dat medium je pc kunt opstarten en van diverse ingesloten programma's kunt gebruik maken.

In uw geval doe je er dan goed aan de gezondheidstoestand van je interne harde schijf eens te controleren met het ingesloten programma CrystalDiskInfo en eventueel ook met HDTune (kan lang duren). Van de resultaten kun je met CaptureScreenShot een afbeelding maken en op een USB stik opslaan om die dan hier te tonen.

De laatste .iso van deze Live CD kan je hier downloaden.

 

Indien er nog data op die pc staan waarvan je geen backup hebt, dan is dat ook een gelegenheid om die nog proberen te backuppen.

aangepast door droske
Laatste alinea toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.