Ga naar inhoud

Teams - geluid beeld


aussie

Aanbevolen berichten

Op het werk gebruikten we onlangs teams als vergadertechniek. Zou zelfde zijn als Skype. 
Via de ontvangen link kon ik de vergadering volgen. Maar kon enkel luisteren. Beeld en inkomend geluid lukten niet.
Moest noodgedwongen mijn inbreng beperken via chat functie. Gebruikte oortjes en daarna zonder oortjes. Beeld is
van ondergeschikt belang. Geluid wel... 

Hoe kan ik checken of geluid en beeld werken, mss in beveiliging.. Avast Premium Security, Malwarebytes, adwcleaner_7.4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan windows 10.

ga start/instellingen/privacy en zorg dat daar toestemming is gegeven voor gebruik van micro en camera.

heb je dat gedaan dan start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten' om zeker te zijn dat die wijzigingen door windows worden verwerkt.

geeft dat geen soelaas, dan zoekvak, typ configuratiescherm + enter en ga in de rubriek geluid na of de micr is ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik kom regelmatig terug om link  mic/ cam uit te zetten of aan te zetten de dag van de meeting.
Had al verschillende keren goede ervaring (uiteraard is fysiek vergaderen beter..). Normaal ken ik
de werking en functies. Vorige week had ik alleen eigen beeld en zag de collega's niet, enkel initialen.
Wilde moment zelf niet uitproberen, maar vond geen enkele mgh om ook beeld te hebben. 
Hoe kan ik deze functie aanzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.