Ga naar inhoud

Maps onderweg in de camper raadplegen ?


bernard

Aanbevolen berichten

Na herhaalde pogingen nu wel , maar volgens mij gaat dit voor de smartphone 

En ja , dat gaat natuurlijk ook wel , maar het is allemaal een beetje kleiner 

En dan kun je wel iedere keer als je wilt uivergroten , maar mijn vrouw is niet zo bedreven met dit soort dingetjes 

Dus voor mij mag dit wel op slot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, bernard zei:

volgens mij gaat dit voor de smartphone

Het kan ook op een tablet mocht je die hebben, dat is al een stuk groter en overzichtelijker.

Kijk dan wel of je tablet 4G en GPS ondersteund, 4G is makkelijk voor kaarten te downloaden en bij te werken.

Heb bij iemand Tomtom Go op een tablet gezet en je kan of kon het toen 30 dagen gratis proberen, een jaar abbo kost rond de 13€ -> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomtom.gplay.navapp

Mocht je verder geen vragen meer hebben dan laat het maar weten, dan sluit iemand van het team dit topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee , ik heb geen tablet .

We nemen meestal wel de laptop mee .

Maar ik begrijp nu wel ongeveer hoe het allemaal werkt , dus zullen wij het gaan doen met Maps op de telefoon , en onze Tom Tom

En als we gaan , dan hebben we vakantie  en doen het lekker rustig op ons gemakkie 

 

Ik wil jullie bedanken voor de hulp, en doe het slotje er maar op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.