Ga naar inhoud

Revo uninstaller 3 pro - tijdelijk gratis


Passer

Aanbevolen berichten

 

principe: je moet je in loggen op een Duitse site (gebruik dus best een alternatief mailadres) - dan krijg je een key via het ingevoerde mailadres - en via die site heb je ook de downloadknop voor het programma-zelf.

 

ps: het installatiebalkje staat vanaf het begin al direct op 100%, maar toch duurt het nog een héle tijd eer hij geïnstalleerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze morgen ook al de volledige procedure doorlopen, natúúrlijk met een ... mailadres.

Het progje nog niet geïnstalleerd omdat ik het tot op heden zelden of nooit heb gebruikt/nodig heb gehad en ik niet overtuigd ben of dit programma wel een toegevoegde waarde is voor mijn computer(s)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zulk soort programma's behoren tot het laatste redmiddel, het beste blijft altijd de eigen uninstall van een programma zelf om daarmee een programma te verwijderen.

Daarin staan vele belangrijke stappen, er word te snel naar bv Revo gegrepen.

Hierbij nog Revo Uninstaller is er ook in "portable" voordeel hiervan dat het niet op je pc word geïnstalleerd, altijd makkelijk op een USB-stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een progje dat door de jaren al zijn degelijkheid bewezen heeft tegenover andere uninstallers en dat al jaren als een betrouwbare naam gemaakt

heeft op allerlei computerfora.

Zelf heb ik het daarstraks gewoon geïnstalleerd en staat het klaar voor 'als ik het eens nodig zou hebben'.  (wat niet erg veel is, toegegeven :) )

 

De eigen uninstall van programma's-zelf laat nogal eens makkelijk dingen staan, er zijn er weinig die bij een reboot nog bestanden laten staan

om de 'resterende bestanden en/of sleutels' nog te gaan wissen.

Maar je kan er bij elk programma afzonderlijk over gaan discussiëren of het nu wel of niet erg is dat bepaalde dingen blijven staan...

 

Die portable: staat me ook aan, maar 'k weet niet of de gegeven keys bij die portable ook zouden werken. Moet ik eens gaan nasnuffelen...

 

en ondertussen snap ik ook waarom de 3 vrijgegeven is: de 4 is er al !

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Passer zei:

Het is een progje dat door de jaren al zijn degelijkheid bewezen heeft tegenover andere uninstallers en dat al jaren als een betrouwbare naam gemaakt

heeft op allerlei computerfora.

Dit zeg je heel goed "Revo" behoort bij de beste; https://webwereld.nl/how-to/software/de-15-beste-windows-uninstallers-3774946/

Ik zou ook als laatste zeggen dat die niet goed is.

 

Maar het geld voor verwijderen van programma's wat ook voor malware tegenwoordig geld, er zijn zoveel programma's (wat vroeger niet was)  die het de mens makkelijk maakt.

En men vertrouwd deze programma's alles toe zonder te weten wat ze eigenlijk doen en dat is gevaarlijk.

Met regelmaat word er nog wel eens iets teveel verwijderd waardoor je systeem niet meer opstart en dan weet je niet wat een tool heeft gedaan.

Dit geld zeker voor malware, reg en unistal tools, maar ja dan heb je de backup tools weer om je te reden 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, abbs zei:

zonder te weten wat ze eigenlijk doen en dat is gevaarlijk.

Dà's natuurlijk een ander soort mouwen: met regprogs moet je altijd uit je doppen kijken wàt je gaat doen - klopt helemaal.

Gelukkig maakt Revo altijd eerst een herstelpunt (of je moet het uitschakelen zoals ik doe :) ) - maar daar heb je dan - even een quote van 'iemand' - de backups weer voor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Passer zei:

Dà's natuurlijk een ander soort mouwen: met regprogs moet je altijd uit je doppen kijken wàt je gaat doen - klopt helemaal.

Verkeert gebruik van Revo sloopt ook je pc dus ik zie niet echt verschil, elk programma die verkeert word gebruikt kan je pc om zeep helpen.

Genoeg mee gemaakt die Revo verkeert hebben gebruikt.

En ook vele Reg tools maken eerst een backup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.