Ga naar inhoud

grafische kaart


richard0202

Aanbevolen berichten

Als jij de 6-pins stroomaansluiting voor je grafische kaart aangesloten hebt ben ik bang dat je voeding die extra belasting niet aan kan.

Het probleem is dat deze voedingen in merk pc's zo bemeten zijn dat er weinig of geen ruimte is voor uitbreidingen.

Eén extra HD is geen probleem maar een grafische kaart die meer dan 100 Watt nodig heeft is te veel van het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je schrijf in je begin post dat je de installatie niet kan voltooien, krijg je een foutmelding of crasht je systeem?

Je huidige voeding is 375 Watt, kan je van de voeding eens een foto maken en plaatsen in je volgende bericht, op de zijkant staat een label met de specificaties erop. Vaak bij oudere types is dat een combined vermogen wat er vermeld word van alle voltages bij elkaar op geteld en tegenwoordig word hier enkel de 12 Volt rail voor gebruikt.

Wat meer info vind je alvast hier ->

42 minuten geleden, richard0202 zei:

Dus jij suggereert dat als ik de voeding upgrade naar bv 600 w uiteraard met de 6-pins.

Wel zal draaien.

Die kans is er wel maar zekerheid is er niet, er zijn nog meer factoren die een rol kunnen spelen en om een voeding te kopen om het te proberen vind ik wat te ver gaan, mocht je een voeding kunnen lenen om te proberen zou ik wel een optie vinden.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de nieuwste drivers voor deze kaart van Nvidia gedownload. Voor dat hij begint met instal controleert het de systeem dat lijkt allemaal goed te gaan dan begint de intallatie van de drivers, krijg ik een licht blauw scherm dat zegt (system thread exception not handled) en ook (dpc watchdog violation) windows stopcode.het systeem ziet wel de kaart in de dxdiag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is niet goed wat jij daar laat zien. Naar wat ik zo snel kan vinden gaat het hier om een GTS 450 kaart uit 2010-2011.

Maar ook de gegevens van deze GTS 450 komen niet overeen zoals het zou horen. De GF116 chip komt uit de Fermi architectuur van Nvidia.

Een GTS 450 zou 1024 MB geheugen horen te hebben en volgens GPU-Z heeft jou kaart geen geheugen terwijl er wel GDDR5 op zou moeten zitten.

Of het ook werkelijk een GTS 450 is blijft nog maar de vraag maar met de BIOS van deze grafische kaart is zeker geknoeid.

Welke kaart het met zekerheid gaat zijn is moeilijk vast te stellen op afstand, dan zou men ze al moeten uit elkaar halen en eventueel door nummers op de chips moeten opzoeken om welke kaart het wel zou kunnne gaan. De BIOS versie die erop zit zat vroeger op ECS, Zotac en Inno3D kaarten enz.....

Maar je hebt niet gekocht wat je dacht te kopen en helaas moet ik zeggen dat het al de tweede keer is dat ik deze praktijken zie.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.