Ga naar inhoud

grafische kaart


richard0202

Aanbevolen berichten

Mss een hele Stomme vraag, Heb sinds kort een nieuwe grafische kaart gekocht een Evga Geforce Gtx 960 Ssc Gaming Grafische Kaart-2Gb GDDR5 Pci

Mn desktop een packerd bell M 5800 Xtreme i3. 

Besturing system Windoes 10

Kan iemand mij vertellen waarom Ik de installatie niet gedaan krijg er is ruim voldoende geheugen alleen heb de twijfel bij de voeding van 375 w terwijl de kaart 400 w vraagt kan dat invloed zijn op de installatie. Graag sugestie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

'k ben helemaal geen hardwarekenner en Dasle zal het je ongetwijfeld beter kunnen uitleggen,

maar als je een voeding hebt van 375W die je fans (ventilatoren), je schijf/schijven, je moederbord en dan nog een kaart van 400W moet

gaan aandrijven, dan denk ik dat je serieus onder de limiet zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft u die kaart geadviseerd? Ze is niet compatibel met uw systeem.

Ziehier:

afbeelding.thumb.png.271bc56f82611cbf379e682afb44a453.png

aangepast door droske
Dubbel weergegeven afbeelding verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer voor u maar je gaat je pc nooit kunnen verzoenen met de videokaart die je gekocht hebt.

De hardware verder blijven upgraden zou ik ook niet meer doen hoor. Deze pc is 10 jaar oud en zeker niet geschikt te maken om te gamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik dacht dat je dat in mijn eerste antwoord al had opgemerkt.

Ik zal het eens wat mat RODE kleur markeren.

584020521_PackardBelliXtremeM5800.png.b63504e094bd47b1b6e2a13ef7692cb6.png

 

Via Google ga je mogelijk nog verkopers voor die kaartjes vinden. Maar opgelet hé, de voeding moet het wel aan kunnen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.