Ga naar inhoud

grafische kaart


richard0202

Aanbevolen berichten

Sorry voor de late reactie .

Dit is de huidige Video kaart die er nu in zit Ati  Radeon HD 3450, Hij draaid lekker soepel maar om wat meer power er in te krijgen kan ik de Benchmark aanhouden wat mogelijk is voor de Ixtreme M 5800 door bv de GTX 1050 Ti te plaatsen of de Radeon HD 5450 ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, Dasle zei:

De GTX 1050 ti heeft wel een 6-pins PCIe connector nodig Maar als ik het goed heb had je die ook al nodig voor de vorige grafische kaart.

Wat dat laatste betreft: misschien wel, misschien ook niet, Dasle.

Ik herinner me dat ik  vroeger (bijna) dezelfde kaart als die van Richard in een pc had zitten. Ik heb het even nagekeken. Dat was deze: MSI Radeon HD4350 256MB HDMI PCI-E  600MHz/1,0GHz / HDMI/DVI

De eigenschappen van mijn oude kaart vind je hier: https://www.gpuzoo.com/GPU-MSI/Radeon_HD_4350_256_MB_DDR2_-_R4350-D256H.html

Mijn kaart betrok zijn voeding via het PCIe slot. Hij had geen extra voeding nodig. Mijn kaart had het maximale stroomverbruik van 22 Watt.

En mijn oude grafische kaart lijkt toch wel erg veel op die van richard0202, als ik zijn afbeelding van GPU-Z bekijk.

Klein verschil: mijn ATI Radeon HD3450 had als gpu de RV710, terwijl Richards ATI Radeon HD3450 als GPU (Die name) de RV620 heeft.

 

Richard moet dus gaan controleren of er een kabel met 6-pins PCIe connector uit zijn voeding komt.

Hij heeft het wel gehad over de 6-pins connector ("Dus jij suggereert dat als ik de voeding upgrade naar bv 600 w uiteraard met de 6-pins[...]"), maar het is mij nog niet duidelijk of hij die 6-pins connector nu al heeft.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.