Ga naar inhoud

Opnieuw opstarten blijft staan


sasin

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

AL dagen staat er rechtsonder een vierkantje met een oranje rondje waarinstaat dat ik opnieuw moet opsterten om nieuwe updates te installeren.

Ik heb dit meerdere keren gedaan, maar de waarschuwing gaat niet weg.

Wat kan ik doen om de waarschuwing weg te krijgen?

Opnieuw opstarten.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee keer per jaar krijg je een nieuwe versie van Windows 10: in het voorjaar en in het najaar.

Versie 2004 kwam uit in het voorjaar van 2020. Die versie werd op jouw computer geïnstalleerd op 9 augustus 2020.

En nu staat versie 20H2 (van najaar 2020) voor je klaar, maar blijkbaar wil de installatie van die versie niet lukken.
Probeer die nieuwe versie van Windows 10 eens op een andere manier binnen te krijgen:

Ga naar deze website: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
En klik daar op de knop Update nu.
Je downloadt dan het volgende bestandje: Windows10Upgrade9252.exe.

Na downloaden rechtsklik je op dat bestand en kies je ‘Als administrator uitvoeren’. 
 

Let op: als jij een andere virusscanner dan Windows Defender gebruikt, dan zou ik die andere virusscanner eerst uitschakelen, voordat je aan de upgrade begint.
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lijkt het er op dat versie 20H2 van Windows 10 nu met succes geïnstalleerd is.

Je kunt dat op verschillende manieren controleren:

1. Via Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging. Klik dan op 'Geschiedenis van updates weergeven'.

2. Veel sneller gaat het zo: Klik op de zoekknop die naast de knop Start staat. Typ dan winver en druk daarna op de Entertoets.

Je krijgt dan onderstaand venstertje te zien. Daarin staan versie en build van Windows 10 genoemd:

image.png.26737bb45c4fc320c15508d54e37cf37.png

Als daar bij jou hetzelfde staat, dan is je computer nu helemaal bijgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.