Ga naar inhoud

NVIDIA Control Panel wil niet meer opstarten


james48

Aanbevolen berichten

Beste Porrelaar, anders als jou doe ik wel regelmatig de nieuwe 'Game ready Driver' en 'Studio Driver' updaten, maar dat is mijn probleem niet.

 

Zoals ik eerder geschreven heb, het NVIDIA SetUp programma 'NVIDIA Control Panel' werkt niet meer.

 

Ik lees op het internet dat ook andere gebruikers hier een probleem mee hebben.

 

NVIDIA Control Panel.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt in het verleden al eerder een topic gehad over NVIDIA:

Toen werkte het updaten van je driver niet meer. Dat is een ander probleem, maar toch kun je voor je huidige probleem dezelfde oplossing gebruiken: Nieuwe driver downloaden, maar nog niet installeren. Eerst de oude driver verwijderen met het programma DDU (afkorting van Display Driver Uninstaller). Daarna pas de nieuwe driver installeren.

Lees dat topic van april 2019 nog eens zorgvuldig door en dan vooral de reacties van abbs, zodat de werkwijze jou duidelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dat topic van april 2019 nog eens zorgvuldig door en dan vooral de reacties van abbs, zodat de werkwijze jou duidelijk is.

Beste Porrelaar, ik zie nu inderdaad de topic van april-2019.

In die tijd had ik inderdaad problemen met NVIDIA Experience, maar dat heb ik nu niet, Experience werk gewoon goed.

Het probleem in World of Tanks is heel klein, en om daarvoor al deze lastige uninstall/install porocedures weer te ondernemen wil ik liever niet.

Ik weet nu wat me te doen staat als het probleem groter gaat worden, maar voor nu pas ik nog even, alsjeblieft.

 

James48

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie wabbit, ik ben door Porrelaar - PC Helpforum goed geïnformeerd, maar momenteel werkt (behalve een klein probleem in World of Tanks) alles uitstekend en wil ik liever niet doorgaan met Uninstall / Install (in de Veilige Modus) van GeForce Experience.

Indien nodig weet ik nu welke stappen ik dan kan uitvoeren.

Verder heb ik hier geen vragen meer over, bedankt voor de hulp.

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.