Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Met Nero is dat geen probleem.

Origineel in de dvd lezer; blanco schijf in de dvd brander.

Nero opstarten en kiezen voor kopieren.

sorry, ik moest gezegd hebben dat ik geen 2 dvd lades heb, ik werk met een laptop, dus kan maar 1 dvd insteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij houden ons hier op het forum niet bezig met illegale praktijken!

Maar een CD van Vista kopieren mag niet, tenzij die ene beschadigt is, of niet bruikbaar en je een geldige licensie hebt!

Ik ga er dus vanuit dat in orde is, en dat je een volledig legale Vista hebt...

Wat je kan doen is een ISO maken van je huidige DVD van Vista.

Dan kan je die makkelijk branden....

HIER staat meer uitleg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij houden ons hier op het forum niet bezig met illegale praktijken!

Maar een CD van Vista kopieren mag niet, tenzij die ene beschadigt is, of niet bruikbaar en je een geldige licensie hebt!

Zolang die cd-rom jou eigendom is, mag je er gerust een kopie van maken om als back-up te laten dienen.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, ik moest gezegd hebben dat ik geen 2 dvd lades heb, ik werk met een laptop, dus kan maar 1 dvd insteken

met 1 dvd schrijver gaat dat ook ! hij kopiert dat eerst naar uw harde schijf en dan vraagd hij om een lege dvd in te steken , geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij houden ons hier op het forum niet bezig met illegale praktijken!

Maar een CD van Vista kopieren mag niet, tenzij die ene beschadigt is, of niet bruikbaar en je een geldige licensie hebt!

Ik ga er dus vanuit dat in orde is, en dat je een volledig legale Vista hebt...

Wat je kan doen is een ISO maken van je huidige DVD van Vista.

Dan kan je die makkelijk branden....

HIER staat meer uitleg...

het is zeker geen illegaal ding ! het is gewoon een opstartcd van windows die ik wil copieren omdat ik de laatste tijd al paar keer gehad heb dat ik niet meer kon opstarten, maar bestaat er geen makkelijker manier om die cd te kopieren, vb eerst die cd kopieren naar mijn pc en dan van daaruit branden of zoiets, ziet er zo heel ingewikkeld uit, ik durf er gewoon niet aan beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.