Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

met 1 dvd schrijver gaat dat ook ! hij kopiert dat eerst naar uw harde schijf en dan vraagd hij om een lege dvd in te steken , geen probleem.

en hoe doe ik dat ? ik heb nog 58 gb vrije ruimte ... ik kan dat dan toch zonder problemen weer van mijn harde schijf smijten hé ? het is gewoon een opstartdvd van windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon met nero of ander brand program is poep simpel

zie bijlage

ja, kan dat wel geloven dat dat simpel is maar feit is dat ik nog nooit iets gebrand heb en dat het mij zelfs nog niet lukt om een film te downloaden , wil ik gewoon maar zeggen dat mijn pc kennis niet echt groot is :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steek de originele cd/dvd in je lade, start je brandprogramma op en kies voor kopieren. Normaal gaat het brandprogramma de inhoud van het schijfje in een tijdelijk map zetten op je harde schijf. Als alles op je harde schijf staat, zal gevraagd worden om een blanco schijfje in te voeren en als dat gedaan is, begint het branden op het schijfje. Als het branden goed verlopen is, zal het brandprogramma de tijdelijke bestanden wissen van je harde schijf.

Als het niet lukt, zeg dan eens welk brandprogramma je gebruikt. Dan kunnen we meer specifieke richtlijnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steek de originele cd/dvd in je lade, start je brandprogramma op en kies voor kopieren. Normaal gaat het brandprogramma de inhoud van het schijfje in een tijdelijk map zetten op je harde schijf. Als alles op je harde schijf staat, zal gevraagd worden om een blanco schijfje in te voeren en als dat gedaan is, begint het branden op het schijfje. Als het branden goed verlopen is, zal het brandprogramma de tijdelijke bestanden wissen van je harde schijf.

Als het niet lukt, zeg dan eens welk brandprogramma je gebruikt. Dan kunnen we meer specifieke richtlijnen geven.

ik denk niet dat ik een brandprogramma heb, ik heb nog nooit iets moeten branden, dus begin ik best met downloaden van nero zeker of zijn er programma's waarvan je weet dat die heel makkelijk te gebruiken zijn ? liefst iets nederlandstalig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.