Ga naar inhoud

One drive niet gebruiken


vxvk

Aanbevolen berichten

Ja, ik kan word wel gebruiken zo maar als ik excel of zoiets wil gebruiken, moet ik alsnog weer met een account inloggen. Ik heb daar gewoon geen zin in. Ik ben nu bezig om mijn corel central kaartenbak database om te zetten naar een tekst die ingelezen kan worden in Libre Office. Ik converteer zo'n database nog met wp51. Daarin kan je heel gemakkelijk macro's maken of zoeken en vervangen. Ik heb nog een laptop waarop wp51 staat en werkt. Ik denk dat ik dat doe. Want als WPx9 geen corel central heeft, loop ik toch het risico dat ik op een gegeven moment mijn hele database kwijt ben. Ik denk dat Open Office of Libre Office dan waarschijnlijk het meest veilig is. Ik heb al eens gedoneerd, heb ik ook al voor Thunderbird gedaan en voor Linux. Dan kan ik het programma ook gewoon gebruiken. Ik vind het logisch dat ik voor een programma betaal als ik het gebruik en het werkt goed. Eerst maar eens proberen of het lukt, ook met de aanwijzing hiervoor. Vooralsnog bedankt voor je hulp. Je hoort nog van me. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...

Ik ben bij een ander topic bezig geweest om Microsoft Office te gebruiken zonder inloggen. Dit bericht is dus voor moderator Abbs. Natuurlijk heb ik een Microsoft account. Maar er is wat merkwaardig op gereageerd, omdat gesuggereerd werd dat ik illegale software zou gebruiken. Ik leg hieronder nog even uit wat ik gedaan heb. Omdat ik nergens gewoon een mail kan sturen om dit uit te leggen, doe ik het hier.

Ik heb netjes betaald voor mijn Office pakket en ik heb ook een licentie. Die kan ik hier ook bijzetten. En het bestand dat genoemd wordt: vivek.cmd is het bestand dat je zelf moet aanmaken. Dat is dus niet illegaal en ook geen virus. En dat Windows 7 heb ik gebruikt om mijn oude laptop weer aan de praat te krijgen. Het was niet mogelijk om bij Microsoft gewoon een kopie te krijgen. Zelfs niet met mijn licentiecode. En ik had die Windows7 Pro op mijn laptop eerlijk gekocht. Daarna heb ik windows 10 erop geïnstalleerd. Die windows 7 was alleen om de pc weer aan de praat te krijgen. Maar intussen heb ik een nieuwe laptop. Misschien is het mogelijk om de actie die ik heb aangegeven op de website ook te gebruiken voor illegale software. Dat heb ik niet gecontroleerd. Maar ik ben regelmatig op stap met mijn notebook en dan heb ik lang niet overal internet. Ik wil gewoon offline kunnen werken en dat is niet mogelijk als ik steeds moet inloggen. Ik heb zelf in de software gezeten en ons bedrijf is kapot gegaan aan het illegaal kopiëren. Dat doe ik dus nooit. Ik doneer zelfs voor open software, zoals linux, thunderbird e.d. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De stappen die in je vorige topic stonden zijn illegaal, en sorry daar mogen wij verder niet op ingaan.

 

Maar als jij een code heb voor Office waarom moet je dan steeds inloggen?

1x Office te hebben geïnstalleerd te hebben en via de licentie geactiveerd te hebben werkt het toch gewoon?

Of gebruik je een volumelicentie: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/u-wordt-herhaaldelijk-gevraagd-office-te-activeren-op-een-nieuwe-pc-a9a6b05f-f6ce-4d1f-8d49-eb5007b64ba1

 

Of word gevraagd Office te activeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal keren geprobeerd om Office te activeren. Zowel per telefoon als via internet. Maar dat lukte steeds niet en elke keer wordt me gevraagd om Office te activeren. Dus daarom heb ik het op deze manier gedaan., Dan ben ik van de melding af. Misschien is de methode dan illegaal maar mijn Office is niet illegaal. En het tekstbestand dat ik daarvoor zelf moest aanmaken, moest ik wijzigen in een cmd bestand. Als ik dat deed, kreeg ik een virusmelding. Ik heb het toen maar toegestaan en toen kon ik verder met mijn activeren. Ja, misschien is de methode illegaal, maar mijn licentie is niet illegaal. En ik kreeg dat soort meldingen ook met mijn Wordperfect 2002. Daarin zit Corel Central maar dat is niet meer aanwezig in de nieuwe WordPerfect X9. Beide keurig gekocht. Maar ook WP 2002 moest ik weer opnieuw registreren op mijn nieuwe laptop maar de website daarvan is er niet meer. Dus  krijg ik een foutmelding en steeds maar het verzoek om te registreren. Daarom heb ik ook de 2002 op een andere manier moeten regelen. Dat betekent niet dat ik de software niet gekocht heb. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik weet niet waar je de activatie code heb besteld en of de Office al eerder op een pc heeft gestaan.

Want je kan kiezen uit 2 soorten Office.

1. Oem versie, deze kan alleen maar via je Microsoft account geïnstalleerd word en maar op 1 pc en die blijft ook alleen geldig voor die pc.

2. Een vrije licentie, deze Office kan je mee nemen naar elk nieuwe pc.

 

En hierin zit het prijs verschil.

 

Zoals je nu heb gedaan is illegaal, ik kan je begrijpen maar ergens gaat het fout met de gekochte Office en ik denk dat dat komt omdat je een OEM versie gebruikt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb echt een licentiekey. Maar, inderdaad, deze nieuwe laptop is meteen bij het begin gecrasht. Nog voordat ik Office had geactiveerd en nog voor ik mijn andere software had geregistreerd. Ik moest via een chipset opnieuw opstarten, omdat ik verzuimd had mijn naam als administrator te maken. Daarna kon ik mijn laptop weer opnieuw via de fabrieksinstellingen in orde maken en de administrator regelen. Maar toen was al mijn geïnstalleerde software weg.  Maar alle andere software kon ik gewoon er weer opzetten en registreren. Die had ik ook op mijn oude pc staan en natuurlijk was die ook al eerder geregistreerd. Alleen mijn wp2002 lukte niet op de nieuwe laptop en het office pakket. Ik had het al bijna opgegeven en ik was eigenlijk al overgestapt naar Libre Office en WPx9 maar ik vond het ook zonde van het geld dat ik had betaald voor het Office pakket. Dat was nieuw en speciaal voor deze nieuwe laptop. Zal ik mijn licentiekey hier laten zien? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, vxvk zei:

Zal ik mijn licentiekey hier laten zien? Gerda

Nee bedankt, wij dat niet nakijken.

 

Wat je kan doen is Microsoft klanten service eens bellen.

Nederlands:

(0)20 500 1500


België:

(0)2 503 31 13

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/telefoonnummers-van-de-globale-klantenservice-c0389ade-5640-e588-8b0e-28de8afeb3f2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Dat ga ik morgen meteen doen. Ik heb Corel ook al gebeld over WP2002, maar de reactie was gewoon: 2002 werkt niet onder de nieuwe besturingssystemen en je moet maar een nieuwe Corel Central kopen. Ik hoop toch dat Microsoft iets voor me kan doen. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me uiteindelijk gelukt om office te activeren. Het heeft me heel veel tijd gekost om het uit te zoeken maar nu is het dan toch gelukt. Wat me niet aanstaat, is dat er elke keer een popup verschijnt met de aanmoediging om office 365 te kopen. Ik weet niet hoe ik dat kan uitschakelen. Maar voor de rest werkt het nu toch. Bedankt voor je geduld. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.