Ga naar inhoud

Weer eens verwittig Microsoft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ligt niet aan jou denk ik: kijk wat ik krijg als ik die open:

 

afbeelding.png.3697592b4e61386161780199d6055f53.png

 

Bemerk dat het daar dus NIET om die gifplaatjes-site gaat, maar dat het hier dus gaat om de site: thebestgame-enz

 

Dus denk ik dat de gifplaatjes-site gecorrumpeerd is. (niet jouw systeem dus)

 

Bedenkingen erbij:

- door mijn malwerebeschermer werd dus een halt geroepen aan de 'link' die blijkbaar op die site aangebracht is - en krijg ik de keuze van het toch te

   riskeren of niet. Mogelijk krijg jij die keuze niet en is het gevaarlijk van toch door te gaan.

- en: in FF (Firefox) kreeg ik de keuze niet, maar in Edge wel. Ik vermoed dat dit te maken heeft met mijn goed werkende addblockers in FF is, die dus die reclame

    op mijn scherm niet toelaten. In Edge heb ik minder addblockers en daar doet dus Malwarebites zijn werk.

 

Maar ik vermoed dat Abbs hierover nog veel meer zinnige dingen kan zeggen dan ik.

Hoe dan ook: voorlopig ervan wegblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Theo2602 zei:

en.de.tweede link (zelfde) genomen

ah, maar daar kan het natuurlijk ook zitten: je gebruikte blijkbaar een 'doorverwijs'link?

 

Theo: een gouden raad: ALTIJD de èchte link van de site gebruiken, in dit gevaldus: gifplaatjes.nl

 

Alleen: dat deed ik daarstraks zelf ook (dacht ik) en toch kreeg ik op Edge die malwaremelding.

Of maakte ik daarstraks een typfout toen ik 'gifplaatjes.nl' in het venster typte? (kan jij niet weten natuurlijk :) )

Want nu net probeerde ik het opnieuw en kreeg noch in FF, noch in Edge een alarm voorgeschoteld.  (ook niet na het reboten van mijn internetverbinding)...

Mmm.. misschien kan Abbs hier wat meer licht laten schijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.