Ga naar inhoud

Blauw scherm


Leono

Aanbevolen berichten

Wat ook kan Kweezie: dat Karel op zeker ogenblik een backup teruggezet heeft en dat dat oude adres er terug in geraakt is? Maar hij zal dat dan wel weten te vertellen.

Maareuh Leono: ben je al in je account gaan kijken wèlk mailadres er op dit ogenblik staat (want dàt moet het actieve zijn toch?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dus meemaakte met diverse nieuwsbrieven:

Ik meldde mij aan met Yahoo! en dan kwam de mededeling: “U bent al geabonneerd met dit adres”, maar er kwam dus niets.

Net zoals ik hier zie staan: “U volgt dit”, maar er komt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog even geduld hebben? Karel (onze 'technische dienst' :) ) is nog bezig met een nieuwe forumversie op punt te zetten.

Is het goed dat ik hem volgende week eens aan zijn mouw trek om dit probleem te bekijken?  ('k vermoed dat tegen die tijd het forum wel terug 'op poten' zal staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Leono zei:

Zeker, zeker.

Ik voel geen haast. En inmiddels ben ik er aan gewend het forum nu en dan te bezoeken en rechtsboven naar eventuele notificaties te kijken.

 Kan je even proberen om in je profiel je e-mailadres aan te passen naar hetzelfde (Yahoo)? 

Normaal als je bevestigd en dan je wachtwoord invoert, zou je een activatie- email moeten krijgen en weten we of het werk (of niet).

 

Verder zie ik je profiel niet meteen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.