Ga naar inhoud

Bitcomet download snelheid vraagje


TonyKe1988

Aanbevolen berichten

De snelheid van het downloaden maakt niets uit.

En afhankelijk van je internet abonnement gaat dit van je limiet af. Bij datalimieten gaat de 600 MB er af.

Opgelet: bij zulke torrent programma's wordt hetgeen dat je download ook gelijk terug geupload voor andere downloaders

In het ander geval maakt de snelheid dan wel uit omdat je dan maar beperkt aantal uur kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid van het downloaden maakt niets uit.

En afhankelijk van je internet abonnement gaat dit van je limiet af. Bij datalimieten gaat de 600 MB er af.

Opgelet: bij zulke torrent programma's wordt hetgeen dat je download ook gelijk terug geupload voor andere downloaders

In het ander geval maakt de snelheid dan wel uit omdat je dan maar beperkt aantal uur kan downloaden.

ja ik heb telenet expressnet en heb een dataliiet van 30 GB dus van een snelheid limiet weet ik niks dus ik veronderstel dat de snelheid er niet word afgetrrokke dan of hoe zit dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet over je 30 GB gaat dan beschik je nog altijd over de volledige snelheid van je internet. Maar ik als ik jou was zou ik die programma's laten runnen tussen 24u en 10u, Want als je dan 1000 mb download en upload dan telt dat op je telemeter maar voor 500 mb mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet over je 30 GB gaat dan beschik je nog altijd over de volledige snelheid van je internet. Maar ik als ik jou was zou ik die programma's laten runnen tussen 24u en 10u, Want als je dan 1000 mb download en upload dan telt dat op je telemeter maar voor 500 mb mee

okay bedankt voor de hulp daar weet ik genoeg mee als jullie zeker zijn teminste eh :) (sorry ben nogal een leek hierin ) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.