Ga naar inhoud

systeem vindt downloads niet


jupi

Aanbevolen berichten

Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.

Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.

Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.

Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De map C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads is normaal niet bestemd voor gewone gebruikers of voor dagelijks gebruik.

 

Klik op de start knop (links onder), typ (of kopieer en plak) %userprofile%\downloads in het zoekvenster en druk enter.

De verkanner zal dan normaal openen in de map downloads van je eigen profiel.

Daar moet je de bestanden zoeken die je hebt gedownload.

Van daarui zal een .exe bestand ook opstarten als je er op dubbelklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

andermaal dank voor de reactie maar ook dit helpt me jammer genoeg niks verder.

De "zoekopdracht" vond niks, en toen ik handmatig de instelling in chrome verplaatste om te downloaden naar d:/downloads werkt het downloaden op zich wel, maar bij uitvoeren weer onderstaande foutmelding.
mijn C en D zijn wel 2 apparte interne harde schijven kan dit er iets mee te maken hebben?

Naast dit probleem valt het me ook op dat de map recente locaties leef is en blijft, zou hij ook deze "niet vinden".

Iemand enig idee?

Dank bij  voorbaat!

foutmelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die venster ziet klik eens op log bestand link die je daar ziet.

Misschien moet je met de rechtermuisknop op exe bestand klikken en run als administrator klikken.

 

Heb je wel de juiste kaartlezer (klik) driver geïnstalleerd?

Onderaan uw kaartlezer kan je zien welke model je hebt.

 

Nota: uw probleem heeft niks met download te maken.

Het kan wel zijn dat uw download bestand niet goed is.

In dat geval moet je opnieuw downloaden.

 

Het kan ook zijn dat uw virusscanner iets blokkeert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

uitvoeren als administrator heb ik al gedaan en brengt evenveel op.

Klikken op link leidt tot dezelfde foutmelding, wanneer ik dan vraag om een nieuw logje te maken krijg ik een leeg kladblokje.

Vermoedelijk gaat mijn probleem idd verder dan die downloads, zoals gezegd is ook mijn map met recente locaties leeg; Daarnaast lukt het me ook niet meer om mijn scanner aan de praat te krijgen. Probeerde al opnieuw installeren maar ook dan vindt hij het toestel niet.

Zijn allemaal symptomen maar waar van is me een vraagteken.

Kun je me verder helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.