Ga naar inhoud

Hotmail - Microsoft account geblokkeerd


Aanbevolen berichten

Ik heb een pc waar ik geen beveiliging op had om aan te melden omdat die in de woonkamer staat en iedereen die gebruikt.  Na een update die ik niet meer kon uitstellen, kan ik me niet meer aanmelden op geen enkele pc. 

Ik moest een microsoft account wachtwoord ingeven, maar ik wou gewoon toegang tot mijn pc.  Ik moet een soort verificatie app code ingeven, maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten halen.  Ondertussen kan ik niet meer aan mijn emails en heb ook geen toegang meer tot mijn pc.... Enig idee wat ik hier moet aan doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, embroiderit zei:

Ik heb dus mijn account geblokkeerd en krijg het niet hersteld.

Als het goed heb je aan je account een telefoon nummer, e-mail of wat dan ook gekoppeld in geval van herstellen.

Kijk eens of je via deze uitleg er weer in komt: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/de-blokkering-van-mijn-outlook-com-account-opheffen-f4ad2701-d166-4d8b-8a6a-9af2a1f8a4c4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.