Ga naar inhoud

Nieuw rangensysteem?


porrelaar

Aanbevolen berichten

Toen ik vandaag inlogde op het forum, kreeg ik een melding: Ik had de 'One Year In' badge verdient (ja, dat staat er met een t...):

image.png.59e64b38eec72c359177debe9034ce78.png

En ik was Newbie geworden, de eerste van maar liefst 14 rangen. En die rang van Newbie zou ik verdiend hebben omdat ik 1 jaar lid ben van dit forum. Eén jaar? Volgens mij is dat eerder 9½ jaar, want ik ben lid geworden op 8 januari 2012.

Jeetje, na 9½ jaar lid te zijn en meer dan 3.000 berichten heb ik nu dus al de rang van Newbie bereikt. Ik bevind me echter in goed gezelschap, want ook een gewaardeerd lid als clarkie blijkt Newbie te zijn.

Karel, het allereerste lid van dit forum, heeft al rang 2 bereikt: Rookie:

image.png.6f17c0c6fc599ac04ef72d43e4556738.png

Ik vrees dat ik zo oud als Methusalem moet worden om ooit de rang van Collaborator (= rang 7) te bereiken. Overigens doet dat me toch te veel denken aan het woord collaborateur, iemand die heel erg fout was in de oorlog.

Is dit een probeersel of wordt dit rangen- en standensysteem echt doorgezet? Het doet me een beetje denken aan de titels op helpmij.nl, waar ik af en toe in de lach schiet door titels als Tera Honourable Senior Member.

 

Ik heb nog een lange weg te gaan...

image.thumb.png.d27e332ed758acdfac8f2f7c6c8ce963.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een nieuwe release van het forum uitgevoerd door Karel en dus moet alles terug wat 'op poten komen'.

Hij is er nog mee bezig en als ik hem goed begrijp moet nog een en ander bijgewerkt worden. (zowel door die upgrade als door hem zelf)

 

maar 'k zal hem dit alvast al maar doorgeven :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geduld :-)

Klopt, een nieuw systeem, die nog even alles aan het natellen is hoe lang iemand hier is, hoeveel reacties je geplaatst hebt, enz.

Dit gaat even duren, maar het komt er aan 😉

 

Ik heb intussen de persoon die via de IPB Marketplace even verwittigd om de taalfoutjes te corrigeren.

Hier op het forum heb ik ze alvast aangepast naar: 'verdiend'.

 

Overige vertalingen volgen nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.