Ga naar inhoud

Nieuw rangensysteem?


porrelaar

Aanbevolen berichten

Controleer je eigen account. Dan zie je welke rang jij hebt en hoeveel punten je nog moet behalen voordat je de volgende rang krijgt. Eerst moest ik er nog 9, maar na het plaatsen van 1 bericht nog maar 4. Dat betekent dat je 5 punten per geplaatst bericht krijgt. 
Ik zag net dat het verschil tussen Groentje en Leerling 50 punten is. Dat zijn dus 10 berichten.  

Als ik even door blijf posten heb ik jou zo ingehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het nut van al die rangen en badges valt zeker te discussiëren, maar de badges zijn nog niet verdwenen. Jij hebt nu 8 badges, Passer.

Ik open jouw profiel en zie dan dit:

image.thumb.png.3aa4e95150acba900c77eb3518054bbc.png

Ik klik dan op Recente badges. Daarna worden al jouw 8 badges getoond:

image.thumb.png.fa5dc4a49ff19af22ea91b30985099cc.png

En in de linker kolom zien we jouw rangprogressie staan.

Ik zie die badges ook wel op andere forums (die niet met Invision, maar met XenForo als forumsoftware werken), maar daar worden ze minder opvallend getoond. Je moet er daar echt naar zoeken, als je ze wilt zien. Ook het rangensysteem is daar minder opvallend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde met verdwenen: als je gisteren op je avatar klikte, kwamen ze tevoorschijn, nu niet meer - maar ze zijn er dus blijkbaar nog...

 

edit: ze komen ook nu nog tevoorschijn, maar je moet blijkbaar even wachten voor ze zichtbaar zijn (en gezien ik soms een (te) rappe mus ben...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

En porrelaar was me weer voor 👍 ...

 

Maar wat ik eigenlijk belangrijker vind : onder je avatar wordt het aantal posts weergegeven. Wat mij meer interesseert is de reputatie. Je kan zo honderden berichten geplaatst hebben zonder bij te dragen aan de oplossing van een probleem. Dat aantal toont enkel hoe actief je was op het forum. Of je bijdragen ook als nuttig ervaren werden kan je daaruit niet afleiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nokiaprox zal de reputatiepunten bedoelen die je krijgt wanneer iemand in jouw post op de Vind ik leuk of Bedankt knop klikt. 
Die reputatiepunten zijn er nog steeds. Jij hebt er momenteel 981, Passer. 
In de vorige versie van de forumsoftware werden je reputatiepunten onder je avatar getoond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.