Ga naar inhoud

Hoe lang kan ik een USB stick houden zonder dat er data van verloren gaat?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb verschillende USB sticks met vakantiefotos. Ik zou absoluut niet willen dat deze verloren graken. Hoe lang blijft zo een usb stick met de foto's en video's er op volledig intact?

En 2 ik heb ook eens usb sticks van de aldi gekocht. Gaan die sneller stuk dan een bekend merk? Moet ik in de toekomst beter een bekend merk kopen of mag ik dat van de medium, aldi en etc nog kopen? 

 

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk geven ze allemaal dezelfde uitleg: als, misschien mogelijk. wat zelfgeschreven DVD's betreft: vodden, die na een tijd onleesbaar zijn. Muziek CD minder problemen. En dan die reacties op USB: 100.000 tot 1.000.000 keer schrijven terwijl de vraag hier was, hoelang blijven mijn bestanden goed, als ik die op een USB stick schrijft. maw er worden één keer foto's, filmpjes enz op geschreven, daarna gaat men ze enkel gebruiken om te lezen.

Het strafste vind ik SSD schijven, 2 jaar, dan denk ik dat geen enkele computer van al de leden nog werkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.