Ga naar inhoud

Mini pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vermoed van niet. Zo’n mini pc bevat een processor die weinig warmte produceert. Daar is de koeling ook op afgestemd. 
Als het al mogelijk zou zijn om er later een krachtiger processor in te zetten, dan zou die waarschijnlijk niet goed genoeg gekoeld kunnen worden.

Dasle weet meer van hardware dan ik. Wacht zijn reactie af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Lenovo is een goede pc voor basis gebruik. Op de website van Coolblue staat beschreven voor welke doeleinden je deze pc kunt gebruiken.

Ik denk dat deze pc voldoet voor wat je ermee wil gaan doen: leren programmeren en verschillende besturingssystemen uitproberen.

Deze AMD processor is ook geschikt voor Windows 11. Hij staat in de lijst: https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/design/minimum/supported/windows-11-supported-amd-processors

 

Wacht nog even op een reactie van Dasle. Die heeft misschien nog aanvullende opmerkingen over deze Lenovo pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf geen ervaring met deze pc en ook reviews zijn zo goed als niet te vinden maar als je de reviews bij CoolBlue mag geloven lijkt het toch dat deze pc goed scoort en de reviewers er tevreden over zijn.

In ieder geval is de Ryzen 5 3500U een processor die een stuk krachtiger is dan de minix en ook grafisch is deze chip vele malen beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.