Ga naar inhoud

Seagate Expansion Portable Drive 5TB opent niet meer


james48

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ictknechter zei:

Beste James 48

 

Als ik goed begrijp wat je bedoeld heb je in de verkenner gewoon gezocht naar de i schijf. 

En na een lange zoektocht vond hij alles en was het probleem opgelost. 

Het is in ieder geval goed dat je probleem is opgelost. 

Kan je wel nog even de gevraagde screenshots doorsturen ter zekerheid.

 

Vriendelijke groeten Ictknechter

 

Hallo ictknechter, bedankt voor je reactie, nadat ik op 'Safely Remove Hardware and Eject Media' geklikt had om het USB mannetje weer in de juiste USB ingang te plaatsen constateerde ik dat er geen bevestiging volgde met de mededeling 'Safe to Remove Hardware: The 'USB (UAS) Mass Storage Device'  can now be safely removed from the computer.

Na het insteken in de oude USB ingang moest ik weer opnieuw wachten op een Connectie met de computer, daarna heb ik via de Explorer en met de 2e muisknop op Eigenschappen en op I:\ geklikt, toen op Tools en daana op Repair this drive geklikt, Zie het toegevoegde Word document.

Als ik nu op 'Safely Remove Hardware and Eject Media' klik dan verschijnt nu wel  'Safe to Remove Hardware: The 'USB (UAS) Mass Storage Device'  can now be safely removed from the computer.'  

Ik heb ook een Check uitgevoerd bij de andere harde schijven, deze waren alleen in orde.

Ik heb er werk van gemaakt om dit alles te schrijven en te publiceren, het lijkt er nu op dat het probleem is opgelost.

 

 ictknechter: Kan je wel nog even de gevraagde screenshots doorsturen ter zekerheid.

Ik denk dat de door U gevraagde screenshots in de bijlage afgebeeld zijn...

 

Veel dank voor de help van U allen, en PC-Helpforum.

Safe to Remove Hardware.png

De Seagate Expansion Drive 5TB werkte niet meer 20-9-2021.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor dit advies, ik houd hier een volgende keer rekening mee.

De oorzaak zou kunnen zijn dat ik misschien tijdens het verwijderen van de USB stick niet op 'Safely Remove Hardware and Eject Media' ge klikt heb, maar dat weet ik niet meer. 😞

Veel dank voor alle medewerking om dit netelige probleem op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, falstring zei:

de functie veilig verwijderen is in w10 niet al te betrouwbaar/effectief.

goede raad: als er geen 'kan nu veilig verwijderd worden' verschijnt, géén risico nemen en de schijf pas ontkoppelen als de pc is uitgezet.

Een goede wenk, dank je wel falstring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.