Ga naar inhoud

Hoe automatisch comprimeren opheffen?


Yoyo

Aanbevolen berichten

Mijn harde schijf in de pc geraakte stilaan vol en plots vond de pc niet beter dan al mijn documenten te comprimeren! Alles!

Ondertussen heb ik een derde van de schijf leeggemaakt en de documenten die ik bewaar weer gedecomprimeerd. Als ik nieuwe documenten maak worden deze niet gecomprimeerd. Als ik foto's van mijn smartphone op mijn PC zet worden ze niet gecomprimeerd. 

Echter, als ik iets scan (de scan app van windows) of iets download vna het internet, dan wordt het document automatisch gecomprimeerd. Ik kan uiteraard telkens de scan of download decomprimeren maar dit is wel heel onpraktisch. Hoe kan ik verhinderen dat downloads en gescande documenten automatisch gecomprimeerd worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Falstring

Hartelijk dank voor deze gouden tip! Ik heb uiteindelijk enig succes geboekt via de link op die site in verband met het opnieuw opbouwen van de pictogramcachedatabase. Alle caches heb ik niet kunnen verwijderen, maar momenteel worden de downloads en scans niet meer automatisch gecomprimeerd. Tijd zal uitwijzen of er andere bewerkingen dan downloads of scans mogelijk wel nog steeds comprimeren doorvoert. Voorlopig toch een hele opluchting met het geboekte resultaat. Top!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.