Ga naar inhoud

WhatsApp


Amonra

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd lukt het soms niet om een gedownloade video clip van You Tube die ik op mijn Pc heb opgeslagen , via mijn E-mail Inbox ,  met WhatsApp naar vrienden te sturen.

Er staat dan : Bestand Laden mislukt. Probeer het opnieuw. Dat lukt dus niet. Het gekke is dat dit bij sommige bestanden gebeurd. Ik heb geprobeerd  deze muziek bestanden  opnieuw te downloaden maar geen verbetering. Het Downloaden is via "Free YouTube Downoader." en wordt opgeslagen in de map  KeepVid Free Downloaded" 

 

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gedownload met "Viddly You Tube Downloader" maakt geen verschil. Voorbeeld : North Korean Moranbong band " 9.44 Mb ,   "California Dream" 10.36 Mb , Nashville Jam 13.02 Mb . Allemaal in Mp4 en gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volg orde via mijn PC : Ik download de clip van YouTube met "Free YouTube Downloader" en sla het op in de map "KeepVid Free Download" hierna stel ik een E-mail op en stuur de gedownloade videoclip als bijlage naar mijn eigen. Het komt dus in mijn Mobil Inbox . Nu tik ik de videoclip in mijn mobil inbox aan en op Openen .  Als ik op Openen clik staat er dan : Bestadladen mislukt.  Opnieuw. 

Ik kan dan de  video clip niet afspelen of via WhatsApp versturen. Ook downloaden via Viddy You Tube Downloader maakt geen enkel verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Amonra zei:

De volg orde via mijn PC : Ik download de clip van YouTube met "Free YouTube Downloader" en sla het op in de map "KeepVid Free Download" hierna stel ik een E-mail op en stuur de gedownloade videoclip als bijlage naar mijn eigen. Het komt dus in mijn Mobil Inbox . Nu tik ik de videoclip in mijn mobil inbox aan en op Openen .  Als ik op Openen clik staat er dan : Bestadladen mislukt.  Opnieuw. 

Ik kan dan de  video clip niet afspelen of via WhatsApp versturen. Ook downloaden via Viddy You Tube Downloader maakt geen enkel verschil.

Opmerking" dit probleem is alleen bij sommige gedownloade videoclipsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Amonra Je vraagt hulp bij het doorgeven (via WhatsApp) van inhoud die je van YouTube hebt gedownload.

Ik weet dat de halve wereld doet wat jij ook wilt doen, maar wij mogen er op dit forum om twee redenen geen hulp bij bieden.

 

1. Downloaden van content van YouTube is niet toegestaan. Dat kun je nalezen in de servicevoorwaarden van YouTube: https://www.youtube.com/static?gl=NL&template=terms

Een citaat uit die servicevoorwaarden:

"Het volgende is niet toegestaan:

  1. Onderdelen van de Service of Content openen, reproduceren, downloaden, distribueren, doorgeven, uitzenden, weergeven, verkopen, overdragen of licentiëren, wijzigen, aanpassen of anderszins gebruiken, behalve voor zover (a) u hiervoor specifieke toestemming van de Service heeft verkregen, (b) u hiervoor vooraf schriftelijke toestemming heeft verkregen van YouTube en, indien van toepassing, de respectieve rechthebbenden of (c) zoals toegestaan door toepasselijk recht."

2. Ook in het reglement van dit forum staat dat we hier geen hulp bij mogen bieden:

"Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders)."

 

Ik vind ook dat jij het jezelf te moeilijk maakt. Het is niet toegestaan om video's en dergelijke te downloaden van YouTube. Je mag echter wel een link doorgeven naar de webpagina van YouTube waar dat liedje of die video te vinden is.

Je hoeft dus helemaal niets te downloaden. Ga naar YouTube. Zoek de pagina waar dat leuke liedje staat. Kopieer het adres uit de adresbalk en stuur die link door naar je vrienden of kennissen via WhatsApp of e-mail.

De ontvanger kan dan op die link klikken en de link zal geopend worden in de browser (of in de YouTube app als die geïnstalleerd is op het apparaat van de ontvanger).

Op die manier kan de geadresseerde genieten van het liedje of de video zonder dat jij iets hoeft te gaan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.