Ga naar inhoud

inmenging van youtube of andere chinese sites


Aanbevolen berichten

Als ik een filmpje wil kijken,dan moet je altijd even wachten en dan zie je onderaan skip staan,dan telt hij af en klik daar is de film.

Sinds een paar weken gebeurd er na skip helemaal niets,en word ik verplicht eerst een you tube filmpje te bekijken of een chineese  goksite te bezoeken.

Als ik dat niet doe,en dat doe ik ook niet krijg ik mijn gevraagde filmpje niet zien.

 

Klinkt dit bekent ?  ik word gepiepeld,om toch dat filmpje te bekijken.      Misschien  klinkt het voor jullie bekent.?   Met vriendelijke groeten Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zo iets doet me direct aan malware en zo denken.

Ik verplaats het voorlopig even naar Malware, maak jij alvast de logjes aan (zie verder) en dan wordt alles door een malwarekenner ontleed

en krijg je richtlijnen.

Moest blijken dat het toch geen malware zou zijn, dan plaats ik of een andere mod het wel terug naar Windows 10.

 

Lees jij alvast dit topic en plaats dan hieronder je logjes. Goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Passer zei:

Sorry Ronaldus, 'k had de link daarstraks gekopieëerd maar niet in mijn bericht geplakt.

 

Hier staat het:  https://www.pc-helpforum.be/topic/66846-een-logje-met-farbar-maken/

 

Nou met de nieuwe  mogelijkheid om een logje te maken lukte het niet.

 

Maar ik had nog een oude in mijn bestanden staan en daar heb ik mee kunnen scannen,pfffff gelukkig

FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.