Ga naar inhoud

inmenging van youtube of andere chinese sites


Aanbevolen berichten

De download lijk wel gelukt te zijn.

Als je die boodschap van MS Defender gewoon dichtklikt met het kruisje rechtsboven, wat gebeurt er dan?

 

Probeer anders of je defender (tijdelijk) kan uitschakelen om de scan met FSRT te doen.

Defender uitschakelen doe je op deze manier.

https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/defender-antivirusbescherming-uitschakelen-in-windows-beveiliging-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Niet ongeduldig worden; wij zijn allemaal vrijwilligers die dit doen in onze vrije tijd.

 

Ik was net bezig met je logjes na te kijken maar ik heb niets gevonden wat je probleem zou kunnen veroorzaken.

Er is wel een foutmelding i.v.m. malwarebytes maar dat is waarschijnlijk een overblijfsel van een vroegere installatie.

 

Start Edge en open een nieuw "inprivate" venster en kijk of je het probleem dan nog hebt.

Als je Edge onderaan op de taakbalk hebt staan, kan je er met rechts op klikken en dan kiezen voor nieuw InPrivate-venster.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee welke vraag je bedoeld.   Ik heb defender uitgezet,maar kwam er later achter, dat die zichzelf weer aanzet.

 

Dus daardoor is het logje waarschijnlijk niet goed.?  Moet ik nu opnieuw scannen en defender uitzetten?

 

Kijk, wat hier beneden staat mis ik vaak om een bestand te uploaden voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.