Ga naar inhoud

Cursor reageert vreemd.


agie

Aanbevolen berichten

Mijn cursor reageert vreemd als ik op de menubalk een app wil kiezen begint deze door te scrollen naar benenden. Bij het werken met programma's  is er  tot nu toegeen probleem.

Ik moet er bij vermelden dat er wat water over de cursor is gekomen, maar het is vreemd dat het probleem alleen zich voordoet bij  het start menu met het kiezen van de apps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan dat je bedoelt dat er water over je muis is gekomen?

omdat het verschijnsel alleen optreedt bij het startmenu, denk ik dat dat water niet te oorzaak zal zijn.

doe eens een echte herstart van windows: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten', dat is de enige manier waarbij (kort door de bocht) windows het werkgeheugen geheel leeg maakt en zich zelf er weer helemaal fris en fruitig opnieuw in nestelt.

(zet je uit en weer aan dan maakt windows een geheugenbestandje op de schijf dat bij weer aanzetten weer wordt ingelezen, zodat de pc sneller gebruiksklaar is. zit er echter 'een bitje scheef' dan blijft dat dus scheef...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.