Ga naar inhoud

log


Aanbevolen berichten

15 uren geleden, agie zei:

Omdat mijn laptop soms raar reageert ,

Kan je dat even toelichten?

Wat bedoel je met "raar"?

 

Buiten enkele restanten van Norton zie ik niks speciaals.

Die restjes gaan we opruimen want die dienen toch tot niets.

 

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Ik zie dat je ook Malwarebytes hebt.

Wanneer heb je daarmee de laatste keer een scan gedaan?

Kan je het resultaat van die scan ook eens meegeven.

 

Start Malwarebytes klik op "Scanner", klik op "Rapporten".
Dubbelklik op het recentste "Scanrapport".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

Afbeelding


Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met malware heb ik gisteren geïnstalleerd en een scan gedaan, maar  het log heb ik niet bewaard, maar die gaf ook niets aan. Het Fixlog heb ik bijgevoegd.

Gisteren had ik heel de tijd moeilijkheden met mijn laptop. De cursor bleef toch af en toe een eigen leven te leiden, maar ook dat de laptop vast liep. Niet reageerde, enz. Nu achteraf denk ik dat de laptop bezig was met een update (zag dit veel later en na het verzenden van het bericht)

Na de update is tot nu toe geen probleem en lijkt alles opgelost en werkt weer als normaal.

Dus ...is dat waarschijnlijk het probleem geweest! Sorry dat ik jullie onnodig tijd heb gevraagd.

 

 

Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een controle af en toe kan zeker geen kwaad en zo weet je nu ook weer dat er geen "vieze beestjes" in je systeem zitten.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.


Als dat gedaan is, geef dan een seintje zodat we alles mooi kunnen afsluiten.

Ook je andere topic kan dan gesloten worden vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.