Ga naar inhoud

kaartlezer identiteitskaart voor app covidsafe


Kurtt

Aanbevolen berichten

Alvast hele fijne feestdagen toegewenst alemaal. 

 

Ik had ook nog een klein vraagje. Mijn nonkel wil zijn papieren certificaat (coronacertificaat) op zijn smartphone zetten (via covidsafe app). Nu dit kan niet met itsme, omdat hij en zijn vrouw dezelfde bankkaart hebben (op naam van de vrouw). Nu willen we dit doen via de identiteitskaartlezer. Zijn computer werkt niet al te best, kan dit dan ook op mijn computer dat ik die aansluit? Of moet later bij het inloggen altijd die computer (van hem) gebruikt worden om in te loggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Kurtt zei:

 

Nu dit kan niet met itsme, omdat hij en zijn vrouw dezelfde bankkaart hebben (op naam van de vrouw). 

 

Je nonkel kan Itsme misschien wel activeren zonder gebruik te moeten maken van een bankkaart. Wel dient hij over een ander GSM nummer te beschikken als zijn vrouw, In dit geval zou de koppeling gebeuren via eID (methode 2 in onderstaande link).

 

https://support.itsme.be/hc/nl/articles/360041024134-Hoe-kan-ik-mijn-itsme-account-aanmaken-

 

2021-12-27_19h22_48.png.0b2d75cdbd2283f160ecdb8388063f5c.png

 

Fijne feestdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.