Ga naar inhoud

Paswoord veranderen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Na de ransome mail en weer een vraag om mijn paswoord te veranderen (bijlage)

Zou ik dat graag doen, maar vind niet hoe dat moey:

Het wachtwoord bijwerken dat is opgeslagen in Outlook
  1. Selecteer accounts op het tabblad Extra.
  2. Selecteer in het linkerdeelvenster het account voor wie u het wachtwoord wilt wijzigen.
  3. Voer in het rechterdeelvenster een nieuw wachtwoord in het vak Wachtwoord in.
  4. Sluit het venster Accounts.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

vertaald:

 

Theo:

heb jij een gmailadres dat begint met cpe****@gmail.com ?  (met nog 4 andere letters waar de sterretjes staan) ?

 

> zo ja: als die 4 letters dezelfde zijn als in jouw gmail-adres: dan moet je niks doen ("If this was you, then you can safely ignore this email" : "als jij het was kan je deze mail negeren"

 

> gebruik jij zo'n gmailadres nièt: dan moet is door dat adres toegang gekregen (poging tot toegang krijgen) door iemand anders (met zo'n adres)

   DAN moet jij je ww bij gmail gaan wijzigen en het daarna in Outlook gaan vervangen in je account

 

     (Accountinstellingen openen, dubbelklikken op je account en daar je nieuw ww ipv de sterretjes gaan plaatsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik gebruik geen gmail

Dan mag je deze mail gewoon verwijderen ... en verder niets wijzigen aan je bestaande wachtwoorden.

 

De afzender van de mail heeft bovendien niets met Microsoft te maken en is absoluut onbetrouwbaar.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.