Ga naar inhoud

Muziek van Youtube via iTunes naar iPhone


bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik probeer al een paar dagen muziek van Youtube via iTunes op mijn iPhone te krijgen.Kan er mij hier iemand bij helpen?Ik heb een Windows laptop.

Ik converteer de videoclip van Youtube naar MP3 met één of andere converter.Ik sla dat dan op mijn bureaublad en probeer dat dan naar mijn iTunes te slepen om dan zo te synchroniseren met mijn iPhone.Maar dat toevoegen in iTunes lukt niet.Er komt altijd een soort verbodsteken te voorschijn als ik het probeer in iTunes toe te voegen.

Anyone that can help me?

 

Alvast bedankt.

 

Geanni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden van YT is eigenlijk illegaal.

 

Ik gebruik zelf geen Itunes maar muziek toevoegen in ITunes doe je normaal op deze manier.

https://support.apple.com/nl-nl/guide/itunes/itns3081/windows

 

20 minuten geleden, bkk zei:

Ik converteer de videoclip van Youtube naar MP3 met één of andere converter

Kan je wat specifieker zijn over die converter?

Misschien eens proberen om te converteren naar wav of een ander formaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met deze krijg ik wel een MP3 bestand maar net als bij de vorige wordt ik ook  doorgestuurd naar andere sites die niet zo veilig zijn.

 

1 uur terug, bkk zei:

Kunt u me soms een andere converter aanraden want ik ben hier echt niet in thuis.

Downloaden van YT is eigenlijk illegaal en daarom kan ik je geen tips geven enkel dat je moet uitkijken dat je geen converter gebruikt die je naar louche sites doorstuurt zoals de vorige twee.

 

Op 13/2/2022 om 12:20, bkk zei:

Maar dat toevoegen in iTunes lukt niet.Er komt altijd een soort verbodsteken te voorschijn als ik het probeer in iTunes toe te voegen.

Kan je een screenshot maken van die foutmelding en die hier plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/2/2022 om 12:44, kweezie wabbit zei:

Downloaden van YT is eigenlijk illegaal.

Het is nog steeds illegaal.

 

Forumregels PCH

 

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

 

@bkk

Het bewerken van illegaal gedownload muziek is dubbel illegaal.

Neemt een YouTube Premium abonnement, dan is het legaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.