Ga naar inhoud

Muziek van Youtube via iTunes naar iPhone


bkk

Aanbevolen berichten

Het klopt wat IEscape zegt maar hier is de kern van de zaak dat er geen (muziek)bestanden kunnen toegevoegd worden aan ITunes. De oorsprong van de bestanden doet er eigenlijk niet toe.

 

Lukt het wel met bestanden die je niet van YT hebt gehaald?

Heb je al geprobeerd om de bestanden rechtstreeks naar de map van Itunes te kopieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/2/2022 om 12:20, bkk zei:

Ik probeer al een paar dagen muziek van Youtube via iTunes op mijn iPhone te krijgen.Kan er mij hier iemand bij helpen?Ik heb een Windows laptop.

Ik converteer de videoclip van Youtube naar MP3 met één of andere converter.I

De kern van de zaak is door TS in het begin post vermeldt.

Apple laat dat zeker niet toe: 👉 muziek van Youtube via iTunes op mijn iPhone te krijgen.

Illegaal muziek downloaden van YouTube (is de oorsprong van de bestanden)en dan vervolgens bewerken, dan is zeker toestemming van de maker nodig.

Naar mijn mening blijft het illegaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie,

 

Een bestand toevoegen in iTunes toevoegen lukt ook niet.Daarentegen een hele map toevoegen lukt wel.Ik zal er dan wel verder mijn plan mee trekken.Van mij mag dit topic worden afgesloten.Nog maar eens van harte bedankt.

 

Greetz,

 

BKK

173834.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.