Ga naar inhoud

Bureaublad bevat geen snelkoppelingen meer en ook interne D-schijf met alle bestanden is niet meer bereikbaar


theplayer

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden, Passer zei:

Je computer vindt blijkbaar je D niet meer.

 

Gaat het om dezelfde computer als in https://www.pc-helpforum.be/topic/77604-plotseling-geen-geluid-meer-win10-pro?

 

Dan zou ik wachten tot die terug 'op poten staat' want ik heb zo'n vermoeden dat je D-schijf nu een andere letter gekregen heeft.

Goedemorgen Passer, Nee het is niet dezelfde computer. Dat is die tweede waarop ik met een usb-stick wilde controleren of dat MediaCreationTool werkt

 

Ik heb Schijfbeheer kunnen openen en daar heb ik even een foto van gemaakt. Ik denk dat je gelijk hebt dat de D:-schijf inderdaad niet meer kan vinden

Schijfbeheer 2e computer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

45 minuten geleden, theplayer zei:

Dat is die tweede waarop ik met een usb-stick wilde controleren of dat MediaCreationTool werkt

 

Als in dat geval de stick 'werkt' ben je op dàt systeem al direct een nieuwe windows aan het installeren - en als dàt onderbroken wordt...

 

Die 'D' was dat een interne of een externe schijf - of was het een partitie?  (je kent het verschil vermoed ik?)

Want die foutmelding zegt eigenlijk: ik vind de D niet meer en kan dus ook de pictogrammen die er staan niet tonen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Passer zei:

Dan gaan we werken-met-de-bios proberen te vermijden.

 

Je had dus 2 schijven van  2Tb in je systeem zitten?

Nee, Passer, In die oude computer  zit een schijf van 2Tb (waarvan het bureaublad weg is). De andere nieuwere computer (uit 2129: zie bijlage hieronder

 

ASUS TUF.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het om verschillende partities gaat op één hd dan is een niet gevonden boodschap niet zo waarschijnlijk, behalve dan als de eigenaar een van die partities bewust wiste.

ik zou zeggen: kast open, de data-aansluitingen (kleine stekers) van de schijven aan beide(!) kanten losnemen, en weer correct terugplaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.