Ga naar inhoud

Bureaublad bevat geen snelkoppelingen meer en ook interne D-schijf met alle bestanden is niet meer bereikbaar


theplayer

Aanbevolen berichten

Er is volgens mij geen sprake van een D schijf, maar van een D partitie. En die D partitie is helemaal niet kwijt. Ik zie hem staan: hij heeft de naam Data 1648,80 GB groot), en hij is alleen zijn schijfletter kwijt.

Je moet alleen aan die Data partitie de schijfletter D teruggeven.  Dat is 1 minuut werk. Passer zal je wel kunnen uitleggen hoe je dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, falstring zei:

als het om verschillende partities gaat op één hd dan is een niet gevonden boodschap niet zo waarschijnlijk, behalve dan als de eigenaar een van die partities bewust wiste.

ik zou zeggen: kast open, de data-aansluitingen (kleine stekers) van de schijven aan beide(!) kanten losnemen, en weer correct terugplaatsen.

 

Ik heb absoluut niets gewist en zeker niet bewust. Ik kijk wel uit...!  En de kast heb nog nooit geopend, falstring...! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de afbeelding gaat het om een partitie op de schijf waar ook de C partitie op staat.

 

Probeer om het schijfbeheer opnieuw te openen.

Klik dan met de rechter muisknop op de partitie Data

Klik dan in het menu op stationsletter en paden wijzigen.

Het kan ook stationsletter toekennen zijn.

Je kan dan een stationsletter toekennen aan de partitie.

Neem de letter D zoals het vroeger was en bevestig je keuze.

Normaal zou je nu de D schijf weer moeten zien in de verkenner.

Herstart eventueel de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.