Ga naar inhoud

Mijn verkenner


Becca

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen...

Dagelijks gebruik ik mijn verkenner, klik je links dan kom je terecht op Deze PC, je schijven en zo...

Maar zelf klik ik dagelijks rechts en dan pin ik de mappen die ik nodig heb vast in die verkenner.

Maar iemand zei mij nou dat ik zoiets absoluut NIET mag doen, maar zelf vind ik dit heel handig.

 

Nu komt mijn probleem, dikwijls als ik RECHTS op mijn verkenner klik, komt er niets meer tevoorschijn,

dus alle mappen die ik had vastgepind zijn gaan lopen.(Heb de trieste indruk dat er hier veel dingen

weg lopen vanuit mijn pc'tje).

Start ik dan de pc terug op, dan heb ik ze terug na hun "wandeling".

 

Kan er mij soms iemand raad geven aub ?

Vriendelijk bedankt namens Becca.

Zo ziet mijn verkenner eruit, als ik er rechts op klik, zoiets mag ik toch doen ?

 

 

 

 

Knipsel1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

aanpak van vage klachten zoals deze altijd beginnen met de échte herstart van windows.

dus: ga start, afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten'.

alleen in dat geval zal windows zichzelf verwijderen uit het werkgeheugen en bij de herstart weer maagdelijk installeren

(uit en weer aanzetten onder w10 is in feite een soort slaapstand, zodat het apparaat bij aanzetten wat sneller gereed is; dus staat er 'een bitje verkeerd' dan blijft dat verkeerd staan tot je op de aangegeven manier opnieuw opstart.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen Falstring, mijn excuses voor mijn late antwoord en strakjes moet ik alweer naar dat hospitaal.

Heel veel dank voor uw hulp en antwoord, maar dit doe ik hoor, klikken op : "opnieuw opstarten" en dan

werkt de verkenner inderdaad terug.

Sorry, dit is mijn schuld, vermits ik heb geschreven dat ik telkens de pc opstartte.

 

Nu werkt hij ook en dan plotseling niet meer, terwijl ik aanlig en ernaar toe wil gaan.

Maar werk ik er niet mee, zoals nu b.v.,  dan kan alles plotseling zomaar weg zijn.

Dus dan klik ik terug op "opnieuw opstarten" en daar is hij weer.

Maar dat is toch niet normaal? Vroeger had ik het nooit.

 

Veel dank Falstring voor uw raad en hulp namens Becca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen Falstring....

Sorry dat ik alwéér zo laat antwoord, maar ALTIJD zal ik hier reageren, daar mogen jullie gerust in zijn.

Ik heb dus alles gedaan wat ik moest doen en er viel mij daarbij iets op.

Farbar schrijft op een bepaald moment :

 

Download de http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

En dat kan ik nou ook al niet meer sinds onlangs, dus iets downloaden, zoals dat tooltje of een pps bv, direct komt hij

terecht in de map "downloads".

Heel veel dank voor al uw hulp en geduld Falstring namens Becca en hier zijn de 2 logjes, hopelijk heb ik het goed gedaan.

 

Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag Kweezie Wabbit..

 

Ik zit er zeker al 40 minuten op te zoeken, het gaat absoluut niet, sorry hoor.☹️

Moet ik eens proberen door die logjes eraf te doen en dan volledig herbeginnen

met die Farbar ?

Ik MOET ietsje verkeerds gedaan hebben, ook kan ik nergens ietsje downloaden

en die FRST64.exe heb ik nergens staan.

 

Wat denkt u? De héle boel eraf, zelfs dat tooltje eraf en opnieuw herbeginnen?

Dank u vriendelijk Kweezie Wabbit. Becca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie Wabbit...

Kijk, daar zit het hem, ik heb ietsje misdaan, waarschijnlijk  tijdens het downloaden van dat programma.

Hetgeen je hier uitlegt is niet zo moeilijk, maar het moet wel op mijn pc'tje staan natuurlijk.

Er is in ieder geval ietsje mee gebeurd, want al mijn wachtwoorden waren weg, alsook de mappen

uit de verkenner als je er rechts op klikt.

 

Onderaan staat er niets bij de browsers zoals Google bv en zo...

Heel vriendelijk dank voor al uw hulp beste Kweezie Wabbit.

Dit staat er dus op nu, die logjes krijg ik wel open.

Becca.

 

            

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.