Ga naar inhoud

Witte blokken


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

14 uren geleden, Liesbeth* zei:

Grappig na de probleemoplosser in FF nu geen blokken gezien op dat forum nu snap ik er helemaal niks meer van.

Ik wel, want het probleem word door een extensies veroorzaakt.

 

Nu kan je Firefox weer normaal starten, ga via de 3 streepjes naar Add-ons en thema's en schakelt de extensies uit.

Test het nu weer en zie je geen blokken zet da één voor één (met tussen tijd testen) een extensies aan, net zolang de de genen heb die dit veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Liesbeth* zei:

Heb ze bij FF uitgeschakeld de 3 extenies en na opstarten 1 voor 1 na controle in geschakeld en in FF is het nu blokken vrij,

Doe dat ook met de andere browsers.

 

Andere vraag waarom gebruik je meerdere adblockers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bij Chrome zie ik:

 

CHR Extension: (Adblock Plus - gratis adblocker) - C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb [2022-02-16]
CHR Extension: (AdBlock - de beste advertentieblokker) - C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom [2022-03-08]
CHR Extension: (AdBlocker Ultimate) - C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ohahllgiabjaoigichmmfljhkcfikeof [2022-03-10]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.