Ga naar inhoud

Downloads


Amonra

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik bedoelde dat je zo die programma's moet verwijderen: (één voor één)

 

Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in.Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Avast Secure Browser
    • Avast Update Helper
    • Chromium
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

Hierna mag je weer twee nieuwe logjes maken met FRST, zodat ik die na kan kijken op restanten, want na verwijdering van programma's veranderen ook de logjes van FRST:

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding als administrator uitvoeren.

  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Ik bedoelde dat je zo die programma's moet verwijderen: (één voor één)

 

Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in.Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Avast Secure Browser
    • Avast Update Helper
    • Chromium
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

Hierna mag je weer twee nieuwe logjes maken met FRST, zodat ik die na kan kijken op restanten, want na verwijdering van programma's veranderen ook de logjes van FRST:

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding als administrator uitvoeren.

  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

 

Weg gaan naar  Programma's en onderdelen:

Klik Windows knop plus R tegelijk in.. Type appwiz.cpl in en klik OK.

Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.

Avast Secure Browser

Avast Update Helper

Chromium

Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.

Start indien nodig opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Maak dan weer 2 nieuwe logjes:

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding als administrator uitvoeren.

  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.