Ga naar inhoud

Downloads


Amonra

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Er gaan een paar dingen mis, verwijder deze fixlog uit de map Downloads want dat is nog steeds de oude.

De nieuwe die je moet downloaden heeft de naam fixlist ,---eindigt op list, waarschijnlijk staat die ook in de map downloads.

Open de map Downloads en sleep de fixlist daaruit naar je bureaublad waar ook de tool FRST staat.

Het moet zo op je bureaublad staan:

 

 

Afbeelding
 

 

Hierna mag je het volgende doen:

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Amonra zei:

Sorry maar er klopt iets niet. Als ik op als adm.uitvoeren klik zie ik dit . zie bijlage. Dus kan ik niet op fixen klikken.

Scherm A.jpg

Fixlist staat op het bureo

 

8 minuten geleden, Amonra zei:

Sorry maar er klopt iets niet. Als ik op als adm.uitvoeren klik zie ik dit . zie bijlage. Dus kan ik niet op fixen klikken.

Scherm A.jpg

Fixlist staat op het bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.