Ga naar inhoud

cc cleaner verlengt automatisch mijn abbonement en stuurt de rekening ongevraagd.


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Quote

Hallo,

 

Waarschijnlijk staat "Automatisch verlengen" aan bij jou.
Hier uitleg: https://support.piriform.com/hc/nl/articles/360058370792-Hoe-beheer-ik-mijn-CCleaner-abonnement-#2-de-koppeling-abonnement-beheren-in-de-ccleaner-app--0-2promocodius.be


Die moet je dan uitvinken, en of je nu je geld nog terug kan eisen durf ik je niet te zeggen.

 

Hallo, bedankt voor de gedetailleerde instructies, maar ik krijg nog steeds elke maand opnames =(

aangepast door aolana
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik begrijp wel meer dingen niet:

 

1. Waarom heb jij niet eerder gemeld dat je probleem was opgelost? Dat wordt wel van jou verwacht. Want nadat jij gemeld hebt dat je probleem is opgelost, kan het topic gesloten worden, zodat niemand er meer in kan reageren. Jij hebt nagelaten te melden dat je probleem is opgelost. En dan komt iemand (in dit geval aolana) dit topic tegen en gaat daar dan in reageren omdat hij/zij hetzelfde probleem heeft. Dat anderen nog (kunnen) reageren in dit topic terwijl jouw probleem al is opgelost, komt dus door jou!

 

2. Waarom schrijf jij alles in hoofdletters? Dat lijkt op schreeuwen. Ik snap wel hoe het komt; jij had per ongeluk of expres de Caps Lock toets ingedrukt, en dan komt alles in hoofdletters te staan. Een volgende keer nogmaals de Caps Lock toets indrukken en dan overnieuw beginnen met typen.

 

3. Waarom maak jij vandaag een nieuw account (met gebruikersnaam RONALDUS) aan op dit forum om te reageren in een topic van jouzelf? Je hebt nu twee gebruikersaccounts op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel wel... even orde op zaken stellen:

 

  • Aleona reageert inderdaad op een post van euh.. een tijdje geleden.  Wellicht heeft die dat niet opgemerkt en (voordeel van de twijfel) wilde die ter goeder trouw antwoorden (gezien, zoals Porrelaar al vertelde, de indruk er is, dat je probleem nog niet opgelost was.
  • daarop merkt Abbs deze vraag op (want ze staat bij de nieuwe laatste posts) en die ziet de postdatum van Aleona en denkt: actuele vraag, 'k ga hier even helpen.
  • dus (heb ik de indruk), allemaal 'ter goeder trouw'
  • Je had gewoon even kunnen posten: hé jongens, dit is al wel een tijdje oud, maar gaat (per ongeluk hoop ik - zie punt 2 van Porrelaar) dit eigenlijk uitroepen...
  • Wat je twee accounts betreft: welke wil je dat behouden blijft?

En dat jij terecht inbrengt dat die post al een paar maand oud is, is ook terecht natuurlijk.

 

Blijft de vraag van de twee accounts... ? (geef maar een seintje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.