Ga naar inhoud

Schijf uit andere laptop gedaan maar......


Cil

Aanbevolen berichten

Is het een Lenovo Ideapad? Indien ja, dan doe je eerst de gemaakte USB stick in een USB poort. Daarna zet je de laptop aan. Zodra je het Lenovo logo ziet, druk je op F12.

Er zou een pop-upmenu moeten komen met een lijst met keuzes. Selecteer het USB -station met de pijltjestoets en druk op Enter.
Het systeem zou nu moeten opstarten vanaf het USB -station.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst maar kijken hoe de Lenovo straks werkt met de tweedehands harde schijf. Een nieuwe SSD aanschaffen kan altijd nog.

Een SSD zorgt er niet alleen voor dat Windows sneller opstart; ook de programma's starten sneller op en updates zijn sneller geïnstalleerd.

Ik weet niet hoe duur de Lenovo was bij aankoop. Als het een erg goedkope laptop was, dan zal er een trage processor in zitten. En die processor wordt dan de bottle neck. Dan heeft het minder nut om een snelle SSD aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo van je nieuwe HP laptop geniet! :top:
 

Mijn Asus pc is al ruim 9 jaar oud. Vijf jaar geleden heb ik er een SSD bijgezet, waarop ik Windows en de programma’s installeerde. De oude gewone harde schijf van 2TB zit er ook nog in. Daarop sla ik mijn persoonlijke bestanden op. 
Ik heb hier zeker geen spijt van. En SSD’s zijn nu een stuk goedkoper geworden dan 5 jaar geleden. Voor een SSD van 500 GB betaal je nu niet meer de hoofdprijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wil nog niet zo lukken, als ik het Lenovoscherm krijg en op F12 klik, krijg ik een scherm van windows met te installeren taal, tijd en als ik dan op volgende klik, zie ik nergens een optie om naar de usb te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.