Ga naar inhoud

Mijn printer Canon werkt niet meer.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

 

Geachten,

 

Na een complete stroomonderbreking (2 weken terug), in onze straat, werkt mijn printer niet meer.

Ik dacht dat het vernieuwen van de inktpatronen alles zou verhelpen, doch noppes !!

Mijn printer:  Canon PIXMA MG 2150.

 

Voor het vervangen van de inktpatronen, kreeg ik volgend mededeling rechtsonder in mijn scherm:

 

1304197862_PrinterOffline.jpg.7e3a8785c81a8d5c2ad93a89705f06c2.jpg

 

Dan toch de stap gezet, en mijn inktpatronen vervangen.

 

Volledig, zowel de installatie verwijderd en een volledige nieuwe setup (met CD-Rom)

uitgevoerd, tot reeds 3 maal toe - doch niets die helpt, ik krijg na het proberen een print 

te maken volgend scherm te zien, hieronder:

 

142188481_Printerfout.jpg.0b8881c899fc6b61fc8fb84edde73cdf.jpg

 

Ik zit werkelijk in de miserie, wat kan ik nu nog doen ??

 

Graag een seintje a.u.b.

Groetjes.

Roland.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je andere topic schreef je:

  

19 uren geleden, Rolle Gmail zei:

mijn topic omtrent mijn "Printer Canon" - dit is intussen (gedeeltelijk) opgelost.

 

Zou je kunnen vertellen hoe jij het probleem met je Canon printer hebt opgelost?

Dat kan heel nuttig zijn voor anderen die met hetzelfde probleem te maken krijgen.

En eerlijk gezegd ben ik zelf ook erg nieuwsgierig naar de oplossing. Ik heb namelijk wel gezocht met behulp van Google naar jouw foutmelding (In de printer is een onverwacht configuratieprobleem opgetreden. 0x80070709), maar ik kon geen eenduidige oplossing vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag porrelaar,

 

Hoe ik het deed blijft mij nog steeds een raadsel......

Het is een oude printer, (meer dan 10 jaar) waar de mogelijkheden tot herstel miniem zijn.

De handleiding voor de eventuele moeilijkheden is helslang en als leek, moeilijk te begrijpen.

 

Ik heb, zeker tot 6 maal toe, mijn CD-Rom herbruikt om de installatie  "opnieuw te starten"

of de "installatie te vernieuwen".

Met welk onderdeel het mij gelukt is, blijft mij nog steeds een gissen.

 

De opgelopen fout ( 0x80070709) is nog steeds aanwezig, doch ik vond in de handleiding, dat

deze fout gepaard gaat met, vooraleer de print of scan te starten, ik eerst de "kopieknop" -

hetzij  "Black" of "Color" dien te activeren.

En op die manier kan ik nu gaan printen.

Voor hoelang, dat is voor mij de "hamvraag" !!!

 

Op die manier deed ik het.  Dus een onsamenhangend geheel.

Ik durfde het eerst niet neer te pennen, doch op uw vraag......

 

Groetjes en tot later.

Rolle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.