Ga naar inhoud

Spel start niet


benniebobo

Aanbevolen berichten

Normaal hoort het spel Season Match 2 wél geïnstalleerd te worden.

Hoe ben jij aan dit spel gekomen? Ik vermoed dat er een handigheidje is uitgehaald waardoor dit spel zonder installatie gespeeld kan worden.

 

Maar waarom die moeite? Het spel kost bijna niets:

GameTop biedt een hoop van dat soort spellen gratis aan. Ik heb zojuist bij GameTop het spel Season Match 2 gedownload. Het spel wordt geïnstalleerd in de map C:\Program Files (x86)\GameTop.com\Season Match 2.

Tijdens de installatie worden twee snelkoppelingen op het bureaublad gezet:

  • een snelkoppeling naar het spel Season Match 2
  • een tweede snelkoppeling met de naam Free Match-3 Games. Een dubbelklik op die laatste snelkoppeling brengt je weer naar de website van GameTop waar nog meer gratis spellen worden aangeboden.

Natuurlijk kun je het spel ook starten via het startmenu. Klik op Start en in de lijst met programma's vind je het spel dan onder de G van GameTop.com:

62bc3ca9e5766-Ashampoo_Snap_2022.06.29_1

Na installatie heb ik het spel even geprobeerd. Het spel blijkt prima te werken onder Windows 10 Home versie 21H2. Wel een erg simpel spelletje, maar het kan leuk zijn als tijdverdrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, benniebobo zei:

Dit is een spel dat niet moet geïnstalleerd worden, kan je normaal zo spelen.

maar ik merk ook wel dat image.png.47cac10754905c3f5158844b7a75cbb3.png en dus vermoedde ik (wat blijkbaar klopt als ik Porrelaars bericht lees) dat het dus wèl geïnstalleerd diende te worden.

Maar omdat je ook sprak van 'veel spellen' weet ik niet of dit ook voor die andere geldt.

(maar 't zou me niet verwonderen als je dit spel euh... via een 'omweg' binnenhaalde, dat het ook met enkele/verschillende /alle andere spellen zo zou kunnen zijn... (schrappen wat niet past) B)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bedankt voor je eerlijkheid.

 

In je startpost laat je zien dat je een gekraakte Steam versie van het spel Season Match 2 hebt.

Pas op met torrents; je weet nooit zeker of er misschien narigheid in verstopt zit.

 

Season Match 2 is een 3-op-een-rij spel; in het Engels match-3 genoemd.

Als jij match-3 (3-op-een-rij) spellen leuk vindt en geen zin hebt om daar geld aan uit te geven, dan kun je terecht op de eerder genoemde website van GameTop. Daar vind je tal van zulke spellen.

Die spellen zijn gratis én legaal. Lees er hier meer over: https://www.gametop.com/about.html

 

Ik vroeg me af hoe het kon dat die website de spellen gratis en voor niks kon aanbieden. Een (oud)werknemer van GameTop vertelt daarover het volgende:

"Full disclosure, I used to work at Gametop, so probably qualified to give you a good answer. All the games at Gametop are licensed directly from game studios and some of the games are developed in-house. The website does not have the most recent blockbuster games, but our focus is on smaller casual games that are of high quality. We are able to offer the games for free because of the advertising on website. The games do not have any advertisements themselves, nor do they include any malware, toolbars etc."

 

Vertaald naar het Nederlands: "Volledige openheid, ik werkte vroeger bij Gametop, dus waarschijnlijk gekwalificeerd om je een goed antwoord te geven. Alle games bij Gametop zijn rechtstreeks gelicentieerd van gamestudio's en sommige games zijn in-house ontwikkeld. De website heeft niet de meest recente blockbuster games, maar onze focus ligt op kleinere casual games die van hoge kwaliteit zijn. We kunnen de spellen gratis aanbieden vanwege de advertenties op de website. De spellen bevatten zelf geen advertenties en bevatten ook geen malware, werkbalken enz."

Bron: https://www.quora.com/Why-are-games-on-GameTop-com-free

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.