Ga naar inhoud

Windows 10 Activeren


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Beste Forum leden 

Ik krijg iedere keer deze melding Activeer Windows Ga Naar Instellingen om Windows Te activeren . dat heb ik al een aantal keren gedaan maar naar een dag of 5 krijg ik weer die melding .

Ik heb een HP Probook 450 G4 met standaard Windows 10  dat er op stond toen ik hem kocht in de winkel wat moet ik doen om het hellemaal in orde te krijgen .

Ik heb  e en aantal weken geleden hem wel opgeschoond terug gezet naar fabrieksinstellingen hier onder nog een foto ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . 

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, johnnyboy zei:

toen ik hem kocht in de winkel

Heb je hem daar 'als nieuw' gekocht of kocht je er een tweedehands?

Want volgens mij heeft men je daar beduveld door je een tweedehands probook te verkopen dat al tot een of andere organisatie heeft behoord.

Kort gezegd: een organisatie kocht een aantal probooks en kocht er een bedrijfslicentie voor. (die goedkoper is omdat het a.h.w. een 'groeps'aankoop voor het bedrijf is - met als keerzijde dat die alleen binnen het bedrijf gebruikt mogen worden.

Daarom voert Windows af en toe een controle uit of die probook nog wel binnen het bedrijf gebruikt wordt en zo niet, krijg je dus de melding "je kan geen verbinding maken met die bedrijfsserver" en dus staan wij verdere activatie niet toe.

 

Hier staat het nog eens uitgelegd:  https://geekingup.org/nl/fix-we-kunnen-windows-niet-activeren-op-dit-apparaat-omdat-we-geen-verbinding-kunnen-maken-met-de-server-van-uw-organisatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, johnnyboy zei:

@Passer

Ik heb hem nieuw gekocht in de Winkel  hi heeft het altijd goed gedaan ook al een aantal keer fabrieks instellingen terug gezet nooit geen probleem gehad .

 

 

Wat er rechts onderin staat Activeer Windows ga naar  instellingen om windows te activeren   is nu een eens weg maar heb er al vaker meet e maken gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, johnnyboy zei:

is nu een eens weg maar heb er al vaker meet e maken gehad

Indien het weer eens terugkomt, zou je eens moeten klikken op

image.png.fe32907d1dc2efd3b391ce6eef113c66.png  en kijken waar je dan bij uitkomt...

't Is wel een apart verhaal...  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit een beetje uit interesse.

Eerst gaat het over Win10 en daarna over Win1 pro. Zit daar het probleem ?

 

Op 23/7/2022 om 17:51, johnnyboy zei:

Ik heb een HP Probook 450 G4 met standaard Windows 10  dat er op stond toen ik hem kocht

1070621276_ScreenShot07-25-22at10_56AM.PNG.f76f374e88626f0cf595b093d78ffa7b.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.