Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, Passer zei:

Is een beetje lugubere kijk op vrede, DCA..    (;))

Zeker niet waarde Passer. Dit is geschreven in een roerige tijd en geldt wellicht nu helaas nog..... 😔

Hoe snel zijn mensen niet op hun teentjes getrapt en hoe ontvlambaar reageren zo vele mensen. In het verkeer, op straat enz. enz.

Het wordt alsmaar gekker.

aangepast door DCA
aangepast.
Geplaatst:
4 uren geleden, DCA zei:

Zeker niet waarde Passer. Dit is geschreven in een roerige tijd en geldt wellicht nu helaas nog.

Wel, waarde  Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich ( :) - ken je ze nog?)  ik betwijfel niet of het wààr is, 'k zeg alleen dat het wat luguber overkomt...  :questionmark:

5 uren geleden, Leono zei:

Hoe bereiken wij op deze manier ooit vrede?

5 uren geleden, Leono zei:

Ik zin op wraak!

zijn die twee  niet een beetje in tegenspraak ?  :hmmmm:  (enne: 'k zit toch al een beetje te rillen hoor, na je laatste zinnetje... :xd: )

Geplaatst:

Alleen met liefde, begrip en medemenselijkheid zijn wij in staat bruggen te slaan. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we dit in ieder geval begrijpen en dat we dit principe nooit opgeven.

Ik vraag mij af of het moedwillig doorstrepen van woorden van anderen geplaatst kan worden onder de categorie "bruggen slaan".

4 uren geleden, Passer zei:

(enne: 'k zit toch al een beetje te rillen hoor, na je laatste zinnetje...)

Heel verstandig! ☹️

Geplaatst:
17 minuten geleden, Leono zei:

Heel verstandig!

'k Durf nie anders... 'k ben maar een klein musje hé ...

18 minuten geleden, Leono zei:

Alleen met liefde, begrip en medemenselijkheid zijn wij in staat bruggen te slaan. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we dit in ieder geval begrijpen en dat we dit principe nooit opgeven.

Helemaal mee eens !

Geplaatst:

Over Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich gesproken: ik heb ooit iemand ontmoet die bij één van hun in de klas had gezeten. Ik geloof dat het Tich was.

Music is the magic key. For love and peace and harmony.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.