Ga naar inhoud

Windows 7 naar hogere versie.


Hugod

Aanbevolen berichten

Norton beter dan Windows Defender, ja in de zakken van de maker van Symantec, tegen betaling natuurlijk.

Geloof me vrij en ben er zeker  van dat de meerderheid van onze bekwame moderators/helpers jou als  huis-tuin-en-keuken computeraar Windows Defender zouden aanraden.

Echter iedereen is baas van zijn computer, wie zijn wij dus ...

 

Dat het jou niet lukt om een Windows 10 Pro op je computer te krijgen is voor mij einde hulplijn. Sorry daarvoor!!!

Mocht ik dat onding in mijn handen krijgen, dan weet dat zo nog niet, ik geef het namelijk niet graag op!!!

 

Een "Cleane frisse Windows 10 Pro" erop ....

Zie je dat zitten?

Heb je een degelijke back-up van je persoonlijke date en E-mails?

Heb je de nodige licentiesleutels van aan gekochte betalende programma's?

 

Slaap lekker en morgen er weer fris tegenaan!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al beginnen met Norton Defender van je systeem te verwijderen. Buiten de redenen die @Calvus reeds aangaf is deze anti-virus te ingrijpend op je systeem. 

 

De product code van je W7 kan je uitvinden via een CMD command   wmic path softwarelicensingservice get OA3xOriginalProductKey

 

Daarvoor ga je naar het zoekvak linksonder, typ CMD en voer uit als administrator.  Je ziet dan het volgende (tenzij er iets mis is, bv. een digitale licentie of een OEM licentie) Post je uitslag hier aub?

 

Knipsel.PNG.86cd2d21de06539746b1633d2bf2707f.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.