Ga naar inhoud

Windows 7 naar hogere versie.


Hugod

Aanbevolen berichten

Dat zou te maken hebben met de veiligheidsprotocollen van win 7 die standaard op TLS 1.0 staan.

Win 7 heeft ook de nieuwere protocollen (TLS 1.1 en TLS 1.2) maar die zijn niet geactiveerd.

Het probleem zou op te lossen zijn door de installatie van deze fix.

Download de fix en sla hem op ergens waar je hem makkelijk terug kan vinden.

Voer de fix uit als administrator en volg de instructies van de fix.

Herstart eventueel de pc.

Daarna zou de upgrade met de media creation tool geen probleem meer mogen zijn.

 

Succes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Hugod zei:

Misschien kan ik beter Win 8 proberen. Moet ik dan telkens een dvd branden. Ik heb er al 3 gemaakt.

zelf zou ik in jouw geval voor de 10 gaan (of de 11 als je systeem het aan kan) - dit kan gratis gebeuren vanuit jouw situatie (omdat je de 7 hebt)

En je moet niet telkens een cd gaan branden: met een stick van 10 of meer Gig kan het ook.

 

even een bijkomend vraagje: herinner jij nog wat de foutmelding vertelde? (voor een screenshotje zal het wel te laat zijn....) - ik bedoel: heb je nog een idee wat er precies verteld werd?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps.. da's weinig info (maar daar kan jij wel niks aan doen natuurlijk) - ik had gehoopt op een of andere foutcode of omschrijving...

 

't is zaterdagavond aan het worden: 'k stel voor om even te wachten op Kweezie want die zal wellicht andere/bijkomende ideeën hebben (waar ik nu niet aan denk)...  Morgen gaan we verder.

Goed?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.